ZANIMLJIVI PODACI /

Donosimo vam najpopularnije hrvatske prvoligaše na društvenim mrežama: Zanimljivo stanje na ljestvici

Image
Foto: Grafika RTL.hr - Luka Stanzl/PIXSELL - Jurica Galoic/PIXSELL

Ono što možemo zaključiti je da gotovo svaki klub ima više pratitelja na Facebooku nego na Instagramu

23.9.2022.
7:31
Grafika RTL.hr - Luka Stanzl/PIXSELL - Jurica Galoic/PIXSELL
VOYO logo

Danas živimo u eri digitalnih medija, marketinga i prezentiranje na društvenim mrežama je jako bitna stvar za klubove. Dostupno je mnogo aplikacija i načina za komunikaciju preko interneta, a isto tako je vrlo lako pratiti nove vijesti iz minute u minutu. Isto, logično, rade i hrvatski nogometni klubovi. Ovom prilikom istražili smo koji su najpraćeniji na Facebooku i Instagramu, a zatim smo te podatke usporedili i s najpoznatijim klubovima iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.

Image
TKO JE NAJBOLJI? /

Ovo je deset najpraćenijih klubova u regiji: Jedna momčad odskače, a posrnuli gigant je još uvijek na listi

Image
TKO JE NAJBOLJI? /

Ovo je deset najpraćenijih klubova u regiji: Jedna momčad odskače, a posrnuli gigant je još uvijek na listi

10. Varaždin

Novi hrvatski prvoligaš koji je prošle sezone nakon godine dana izbivanja uspio izboriti povratak među elitu. Iznenađujuće dobro su ušli u sezonu, očekivao se ostanak u ligi budući da su se u sezoni kad su bili u prvom rangu prezentirali dobro.
No nalaze se na posljednjem mjestu najpraćenijih prvoligaša. Varaždin ima ukupno 20,6 tisuća pratitelja na službenim stranicama, a od toga skromnih 7,9 tisuća dolazi s Instagrama dok je na Facebooku 12,7 tisuća pratitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

9. Slaven Belupo

Godinama klub koji je standardan u najvišem rangu, no kao što je to može vidjeti na utakmicama, klub nije najzanimljiviji ljudima koji tamo žive. Ove sezone nakon deset kola zauzimaju sjajno treće mjesto, no to ne privlači ljude u mjeri koja se očekuje budući da su u Koprivnici rukomet i Podravka broj jedan.
Unatoč tome ipak nisu posljednji na listi jer Varaždin ima malo manje pratitelja. Slaven Belupo ima ukupno 22,7 tisuća pratitelja na službenim stranicama, a od toga 200 manje od Varaždina ima na Instagramu, 7,7 tisuća, dok na Facebooku ima nešto više odnosno 12,7 tisuća i zauzima pretposljednje mjesto na listi.

8. Šibenik

Ove sezone igraju dosta tvrd nogomet što potvrđuje činjenica da imaju sedam remija u prvih deset utakmica, a čak četiri susreta odigrali su rezultatom 0-0. Broj pratitelja na njihovim službenim stranica iznosi ukupno 27,9 tisuća od čega 12,2 tisuće dolazi s Instagrama, a 15,7 s Facebooka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

7. Istra

Evo nečeg u čemu Istra nije deveta na ljestvici, šalu na stranu. Iako su ve sezone igraju dosta dobro kao i prošle, no uzimaju dosta više bodova i smjestili su se na ugodnom šestom mjestu s 12 bodova nakon deset susreta. Ako zadrže ovakav dobar plasman to će biti prvi put nakon sezone 2016./17. da nisu pretposljednji na ljestvici. Puljane ukupno prati 36,9 tisuća ljudi od čega njih 13,9 tisuća dolaze s Instagrama, dok njih 23 tisuće prate klub na Facebooku.

6. Gorica

Granicu od 39 tisuća pratitelja prelazi Gorica od čega 12 tisuća dolazi s Instagrama, a 27 tisuća s Facebooka. Ove sezone izgledaju puno lošije nego što smo to navikli. Odlaskom Lovrića je krenuo lagani pad Gorice, no izgleda da se nedostatak pravog strijelca i odlazak Babeca.

Image
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

5. Lokomotiva

Klub koji možda ima i najmanje navijača i gledatelja na utakmica, no na društvenim mrežama stoje vrlo dobro. Na službenim stranicama ukupno broje 68,2 tisuće pratitelja. Jedini su klub koji ima više pratitelja na Instagramu nego Facebooku u HNL-u. Instagram ima 46,6 tisuća, a Facebook 21,6 tisuća pratitelja.

4. Osijek

Ulaskom stranog kapitala u grad na Dravi posljednjih sezona službene stranice rastu sve više. 117,6 tisuća ljudi prati Osijek od čega 42,8 tisuće dolazi s Instagrama, a 74,8 tisuće s Facebooka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

3. Rijeka

Dugo su bili broj dva u HNL-u, a pamti se osvajanje prvenstva Hrvatske u sezoni 2016./17. s kojim su priredili puno veselja svojim navijačima. Društvene mreže ukupno broje 195,3 tisuća pratitelja od čega 47,7 tisuća dolazi s Instagrama, a 147,6 tisuća s Facebooka.

2. Hajduk

Željni uspjeha i nikad dosta pobjeda za momčad s Poljuda. Prošle sezone je nakon dugo godina u klupsku vitrinu stigao novi trofej,a navijači su zaluđeni kad je njihov klub u pitanju. Društvene mreže broje 522,8 tisuća pratitelja što čini veliku razliku između Hajduka i Željezničara. Od toga 201. tisuća dolazi s Instagrama, a 321,8 tisuća s Facebooka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

1. Dinamo

Iznimno dominantan klub, ne samo u HNL-u već i u Europi. Zadnjih je sezona Modri stroj ostvarivao neke fenomenalne rezultate i postao ozbiljna europska momčad. Društvene mreže broje 898 tisuća pratitelja što hrvatskog prvaka čine najpopularnijim u zemlji, a od toga 313 tisuća dolazi s Instagrama, a 585 tisuća s Facebooka.

Evo kako stoji regija

Istražili smo i koliko su praćeni najbolji klubovi u regiji među kojima su Partizan, Crvena Zvezda, Željezničar, Maribor i ostali…
Počnimo sa slovenskim klubovima. Najpopularniji Maribor sveukupno ima 208,1 tisuća pratitelja, a s takvim brojkama bi bio broj tri u Hrvatskoj odmah iza Dinama i Hajduka.

Makedonski Vardar iz Skopja na društvenim mrežama ima ukupno 109,2 tisuća pratitelja što je impresivno iako se radi o klubu koji drugu godinu u nizu igra drugi rang natjecanja u Makedoniji.

Kroz Premijer ligu BIH dominiraju dva kluba između kojih je razlika iznimno mala. Radi se o Željezničaru i Sarajevu. Željezničar je najpraćeniji klub na društvenim mrežama u BIH te ima 255,6 tisuće pratitelja, a Sarajevo zaostaje manje od deset tisuća i tako broji 246,7 tisuća. Možemo spomenuti i trenutnog prvaka Zrinjski koji ukupno ima73,5 tisuća pratitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Super ligi Srbije dominira Crvena zvezda koja je najpraćeniji klub, ne samo u svojoj državi nego i u regiji s ukupno 1,3 milijuna pratitelja. Prati ju Partizan koji ima čak 647,5 tisuća pratitelja što bi mu osiguralo mjesto broj dva u Hrvatskoj budući da Hajduk ima nekih 100 tisuća manje.

Ono što možemo zaključiti je da gotovo svaki klub ima više pratitelja na Facebooku nego na Instagramu. Je li to možda zato što ga u velikom broju koriste starije generacije teško je reći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo