10. mjesto (FK Vardar) - Kultni klub koji je nakon osvajanja prvenstva u sezoni 2019./20. naredne sezone odmah ispao iz najboljeg ranga makedonskog nogometa. Broj pratitelja ukupno doseže 109,2 tisuće od čega 13,2 tisuća dolazi s Instagrama, a 96 tisuća s Facebooka.
Ovo je deset najpraćenijih klubova u regiji: Jedna momčad odskače, a posrnuli gigant je još uvijek na listi
9. mjesto (NK Osijek) - Ulaskom stranog kapitala u grad na Dravi klub se digao na razinu više pa je tako privukao još veću pozornost svoje sredine. Ukupan broj pratitelja iznosi 117,6 tisuća od čega čak 42,8 tisuća dolazi s Instagrama, a 74,8 tisuća s Facebooka.
8. mjesto (HNK Rijeka) - Dugo su bili broj dva u HNL-u, a pamti se osvajanje prvenstva Hrvatske u sezoni 2016./17. s kojim su priredili puno veselja svojim navijačima. Društvene mreže ukupno broje 195,3 tisuća pratitelja od čega 47,7 tisuća dolazi s Instagrama, a 147,6 tisuća s Facebooka.
7. mjesto (NK Maribor) - Prošle sezone su osvojili naslov prvaka države, a ovu nisu počeli baš najsjajnije. Rano su ispali iz Europe i trenutno drže četvrtu poziciju na ljestvici s 13 boda manje od prvoplasirane Olimpije. Društvene mreže ukupno broje 208,1 tisuća pratitelja što ih čini najpraćenijim u svojoj državi. Od toga 51,4 tisuća dolazi s Instagrama, a 156,7 tisuća s Facebooka.
6. mjesto (FK Sarajevo) - Prošle sezone su ostali bez plasmana u kvalifikacija za europska natjecanja, a prvenstvo nisu osvojili još od sezone 2019./20. kada su imali tri boda više u odnosu na drugoplasirani Željezničar. Društvene mreže broje 246,7 tisuća pratitelja, a od toga 58,7 tisuća dolazi s Instagrama, a 188 tisuća s Facebooka.
5. mjesto (FK Željezničar) - Nakon dvije katastrofalne sezone za klub ovakvog renomea ove sezoni u Premijer Ligi BIH izgledaju mnogo bolje jer nakon nepotpunog jedanaestog kola dijele prvo mjesto sa Širokim Brijegom koji također ima 19 bodova. Društvene mreže broje 255,6 tisuća pratitelja, a od toga 63 tisuće dolazi s Instagrama, a 192,6 tisuća s Facebooka.
4. mjesto (HNK Hajduk) - Željni uspjeha i nikad dosta pobjeda za momčad s Poljuda. Prošle sezone je nakon dugo godina u klupsku vitrinu stigao novi trofej,a navijači su zaluđeni kad je njihov klub u pitanju. Društvene mreže broje 522,8 tisuća pratitelja što čini veliku razliku između Hajduka i Željezničara. Od toga 201. tisuća dolazi s Instagrama, a 321,8 tisuća s Facebooka.
3. mjesto (FK Partizan) - Ove sezone igraju znatno ispod svojih mogućnosti što im nikako ne ide u prilog. Društvene mreže broje 647,5 tisuća pratitelja, a od toga 204 tisuće dolazi s Instagrama, a 443,5 tisuća s Facebooka.
2. mjesto (GNK Dinamo) - Iznimno dominantan klub, ne samo u HNL-u već i u Europi. Zadnjih je sezona Modri stroj ostvarivao neke fenomenalne rezultate i postao ozbiljna europska momčad. Društvene mreže broje 898 tisuća pratitelja što hrvatskog prvaka čine najpopularnijim u zemlji, a od toga 313 tisuća dolazi s Instagrama, a 585 tisuća s Facebooka.
1. mjesto (FK Crvena Zvezda) - Iako po kvaliteti, europskim uspjesima i prodaji igrača nisu na razini Dinama, Crvena Zvezda je daleko najpraćeniji klub u regiji. Njihove društvene mreže broje nestvarnih 1,3 milijuna pratitelja, a od toga 542. tisuće dolazi s Instagrama, a 784,8 tisuća s Facebooka.
U eri društvenih mreža i medija dostupno je mnogo aplikacija i načina za komunikaciju preko interneta, vrlo je lako pratiti nove vijesti iz minute u minutu. Isto, logično, rade i hrvatski nogometni klubovi. Ovom prilikom istražili smo najpraćenije klubove kad se zbroje pratitelji na Facebooku i Instagramu, a zatim smo te iste podatke usporedili i s najpoznatijim klubovima u regiji i formitali ljestvicu. Generalni zaključak je da svaki klub ima više pratitelja na Facebooku nego na Instagramu.