Istraživanje u kojem su sudjelovali dječaci i djevojčice nije pokazalo razlike u spolu kada je riječ o funkcioniranju mozga i matematičkim sposobnostima. Mozak djece funkcionira slično, bez obzira na spol. Znanstvenici koji su proveli ovu studiju nadaju se da će njihova otkrića promijeniti stav o tome što djeca mogu postići kada odrastu.
Koristili su MRI za mjerenje moždane aktivnosti 104-ero djece u dobi od tri do deset godina, od kojih su 55 bile djevojčice. Djeca su neurološki praćena dok su gledala edukativni videozapis koji je obrađivao teme rane matematike poput brojanja i zbrajanja.
Rezultati su uspoređeni i s onima odraslih muškaraca i žena koji su gledali iste video zapise. Voditeljica studije Jessica Canton i njezin tim nisu pronašli razliku u razvoju mozga djevojčica i dječaka niti otkrili razliku u načinu na koji su dječaci i djevojčice obrađivali matematičke vještine.
Matematička sposobnost bila je jednaka među djecom. Nije uočena
razlika u spolu između matematičkih sposobnosti i zrelosti
mozga. Cantlon kaže kako misli da društvo i kultura imaju
veliki utjecaj na djevojke i mlade žene i drže ih podalje od
STEM-a i matematike.