Pokazalo se da na žene koje puše najjači dojam ostavljaju antipušačke kampanje koje prikazuju slike povezane sa starenjem i to prije svega slike naboranih lica.
Kad razmišljaju o prekidu pušenja žene najviše brinu bore, a muškarce impotencija, pokazuje novo istraživanje koje su proveli stručnjaci s britanskog Sveučilišta St Andrews.
Unatoč tome što pušenje sa sobom nosi značajne zdravstvene rizike - poput veće vjerojatnosti od razvoja raka i srčanih bolesti - mnogi pušači koji prestanu s pušenjem češće su motivirani taštinom, a ne strahom od prijevremene smrti.
Liječnici se nadaju da će ove spoznaje potaknuti djelotvornije antipušačke kampanje.
Profesor Brian Williams kaže: 'Osam od 10 pušača želi prekinuti s pušenjem. Predočimo li im slike koje ciljaju na njihove glavne brige imamo najdjelotvorniji pristup.'
U Britaniji sva pakiranja cigareta moraju prikazati jednu od 42 određene fotografije posljedica raka grla, pluća ili nekog drugog oblika karcinoma, zajedno s jednim od tri verbalna upozorenja. Međutim, ove šokantne slike motiviraju na prekid pušenja manje nego apeliranje na boranje kože i impotenciju, ukazalo je novo istraživanje.
Zanimljivo da je broj žena oboljelih od raka pluća u EU porastao za sedam posto od 2009. godine.