U zagrebačkom Bliss Institutu za njegu lica i tijela, pravoj spa oazi u centru grada, predstavljena je proširena prirodna linija za kosu Kérastase Aura Botanica, a na predstavljanju su se pojavile i brojne poznate cure.
Televizijska voditeljica i dizajnerica Mia Kovačić zaštitno je lice linije te je među prvima imala priliku isprobati novi ritual koji kosi pruža hranjenje, mekoću i zdravi sjaj, a na predstavljanju su također bile pjevačice Lea Mijatović i Lara Antić, voditeljica Ana Radišić, urednica i voditeljica Una Tunić kao i mnogobrojni vlasnici i menadžeri Kérastase salona.
Prvi luksuzni brand s linijom za njegu kose sa sastojcima prirodnog podrijetla
2017. godine linija Aura Botanica krenula je u neobilježen teritorij kao prvi luksuzni brand s linijom za njegu kose sa sastojcima prirodnog podrijetla koji pružaju učinkovitost i senzualno iskustvo. Svjetski uspjeh Aura Botanice nastavlja se s proširenjem linije s novim proizvodima i personaliziranim ritualima kako bi svaka žena mogla otkriti prirodnu ljepotu svoje kose.
Kérastase vjeruje da kosa zaslužuje proizvod koji će poboljšati, a ne promijeniti, njenu prirodnu ljepotu. Doživljaj prirodnog iskustva započinje s odgovorno uzgojenim sastojcima prirodnog podrijetla. U svakoj Aura Botanica personaliziranoj formuli u prosjeku možete naći 98% sastojaka prirodnog porijekla.
A nakon toga slijede raskošne teksture, prekrasni mirisi, odgovorno pakiranje i rituali inspirirani spa iskustvom. Sada, četiri nova proizvoda koja hrane i kontroliraju suhu, beživotnu ili neposlušnu kosu, kosi pružaju mekoću i kontrolu te Aura Botanica potpis.
Više o brandu Kérastase; personalizirana njega kose kao glavni moto
Žene vide svoju kosu kao intimu ekspresiju svog identiteta te im stoga Kérastase nudi personaliziranu njegu za iznimnu kosu, kombinirajući stručnost najboljih svjetskih frizera sa znanjima znanstvenog tima koji je u središtu istraživanja kose. Sa preko 100 proizvoda u 10 linija namijenjenih njezi kose i 1 linijom za styling, Kérastase se prodaje u više od 60 zemalja te ga koristi više od 20 milijuna potrošača. Kao predani partner frizerima od svojih početaka 1964., Kérastase nudi analizu kose u salonu, vrlo personalizirane proizvode i rituale s osjetilnim iskustvima, koji su ekskluzivno dostupni u samo 1% svih svjetskih salona.