Novo istraživanje provedeno u Parizu na skupini od 7.131 ispitanika, otkriva da osobe koje kupuju u diskontima hrane te supermarketima smještenim u područjima u kojima žive slabije educirani potrošači ili supermarketima dosta udaljenim od svog mjesta stanovanja, imaju veći indeks tjelesne mase (BMI) i opseg struka.
Portal supermarketi.info nedavno je istražio što je Hrvatima presudno pri odabiru destinacije prilikom svakodnevne kupnje namirnica. Čak 30,77% anketiranih izjasnilo se da im je najjeftinija cijena glavni razlog pri odabiru supermarketa. Osim toga, 'popularnost' jeftinijih proizvoda sve je veća.
Stručnjaci ističu snažniju povezanost kupovanja u diskontima hrane s većom tjelesnom masom i tjelesnim masnim naslagama slabije educiranih potrošača, u odnosu na one višeg stupnja edukacije. S druge strane veličina supermarketa i kvaliteta njegovih proizvoda nije u izravnoj povezanosti niti s BMI-om niti s opsegom struka.
No, tek 11,4% ispitanika hranu prvenstveno kupuje u dućanu smještenom u susjedstvu.
http://www.vitamini.hr/