Torba glavu čuva, a Birkinica sve ostalo: Evo kako je nastala najpoznatija torbica na svijetu

Image
Foto: http://www.portero.com

Sve žene će se složiti oko jednoga - Hermesova Birkinica modni je evergreen.

11.4.2017.
18:00
http://www.portero.com
VOYO logo

Ali, kako uopće dođe do toga da jedna takva naizgled obična ženska torbica napravi takvu revoluciju u modnom svijetu? Razlog je propričino jednostavan, a sakrio se u praktičnosti. Vjerovali ili ne, žene vole praktičnost. Francuska glumica Jane Birkin je bila među prvima koja je to i javno priznala.

Sudbonosan susret

Image

Priča o nastanku Birkinice seže u davnu 1981. kada je Jane Birkin na jednom avionskom letu upoznala gospodina Jeana-Luisa Dumasa, tada glavnog direktora brenda Hermes. Upoznala ga je tako da su joj se stvari iz torbice rasule po sjedalu, na što joj je tada nepoznati muškarac odgovorio kako bi trebala početi nositi torbice s džepovima. Mudra žena odlučno mu je odgovorila mu je da će početi nositi takve torbice tek tada kad ih Hermes bude proizvodio. Ostalo je povijest.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Je li Jane Birkin namjerno prosula stvari pa ih filmski prepustila muškarcima na skupljanje ili je pilot bio nesmotren i poletio bez da je obavijestio putnike, nikad nećemo saznati. Ono što je taj njihov susret darovao modnom svijetu jest ova neodoljiva torbica koju skoro svaka žena želi u svom ormaru. Želja je toliko velika da je tržište lažnih Brikinica postalo pravi biznis. Čini se da ponekad vrijedi ona stara - bolje fake u ormaru nego original u dućanu.

Divne u svim bojama

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako su najpoznatije one klasične Birkinice neutralih boja, Hermes je kroz godine lansirao kolekciju Birkinica u svim duginim bojama i nijansama. Tako ukoliko se odlučite na plavu moći ćete birati između čak 25 nijansi plave.

Podsvjesno pitanje koje nas već pomalo svrbi je zašto su te torbice toliko skupe? Ponovno smo naišli na jednostavan odgovor. Jedan dizajner jednako jedna torbica. Kod Hermesa još uvijek manufaktura nije dospjela na razinu ostalih brendova u kojima svaki dizajer radi po nekoliko stvari istovremeno. Pravilo 48 sati za izradu jedne Birkinice zacijelo ne izgleda kao posao od 100 tisuća kuna, no taj posao obavlja jedan čovjek 48 sati odnosno potrebno je više od tjedan dana za izradu jedne jedine Birkinice.

Moramo priznati, sviđala nam se Brikinica ili ne ono što nas je Jane Birkin naučila je da nikada ne propustimo priliku strancima reći što mislimo i želimo, jer nikad ne znamo tko točno sjedi sjedalo do nas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo