A tko je sad mućak?

Kako nedjeljna misa izgleda zagriženom ateistu koji je još i potpuno zatucan, pa ne zna ništa o tradiciji, povijesti i zanemaruje kontekst?

22.10.2010.
12:40
VOYO logo

Franjo Jurčević, kontroverzni kastavski pop, strikes again.

Nakon što je napade na sudionike beogradskog Gay Pridea pozdravio riječima: "Bravo za normalne Beograđane! Tako bi trebali postupati i normalni Zagrepčani kada ovi bolesnici okupiraju javne puteve i javne površine", reagirala je lezbijska udruga Kontra i podnijela protiv njega kaznenu prijavu zbog poticanja na nasilje i mržnju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uslijedio je, naravno, nastavak njegovog obračuna s gej populacijom. Pa je naš pop na svom blogu povodom ove prijave napisao sljedeće: "Drago mi je da ću napokon 'uživo' vidjeti kako izgledaju lezbijke jer sam do sada možda i ne znajući njih susretao po Rijeci i drugdje kamo sam se nalazio, a da nisam znao da su to lezbijke. Sada ću napokon imati prilike izravno vidjeti kako to one izgledaju", a zatim dodao kako lezbijke "zapravo nemaju pojma što su: ako su prave žene, a nisu, onda su mućki", te zaključio: "Ponavljam tko zna koji put: osobno ništa nemam protiv njih koji su tako 'usmjereni', ali kada oni svojim sistematski organiziranim i od euro-masona financiranim izazivačima nereda u svakome gradu gdje se pokažu izazivaju normalne ljude, onda je to za osudu."

Svim ovim naš je pop rekao više o sebi nego o gej populaciji. Da sumiramo – on o gej populaciji ne zna ništa, nikad "uživo" nije vidio lezbijku, ali svejedno zna da su to "mućki".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naš pop, kao i Crkva općenito, u cijeloj ovoj priči o "nastranostima i perverzijama" radi najperverzniju stvar – svodi čovjeka samo na jednu dimenziju, onu seksualnu. U glavi našeg popa, homoseksualci ne vole, ne rade, ne jedu, ne piju, ne plaćaju režije, ne spajaju prvi s prvim kao i ostali građani ove države, ne šetaju po prirodi... ništa. U glavi našeg popa, oni se samo jebu i jednom godišnje izađu na prosvjed. Da bi vidjeli koliko je stvar perverzna, pokušajte svesti straight osobe samo na seksualnu dimenziju. Dakle, vidite dečka i djevojku kako se drže za ručice i šeću po parku, a jedino što vas o njima zanima je pitanje kako se oni jebu.

Što se, pak, prosvjeda gej populacije tiče, naš pop radi istu stvar. Namjerno ili ne, on u tim prosvjedima potpuno ignorira pozadinu, a ona je borba za prava i položaj određenih ljudi unutar određenog društva. Ne, on to ne vidi, on vidi samo manifestaciju, on vidi gomilu ljudi koji se "krivo jebu" kako marširaju gradom i "izazivaju".

Ajmo sada našem popu, čisto da vidi kakav je feeling naći se s krive strane nišana, napraviti to isto. Ajmo ga svesti samo na seksualnu dimenziju i dodati joj njegovo javno djelovanje promatrano kao manifestaciju. Dakle, uz potpuno ignoriranje crkvene tradicije, crkvene povijesti i svih onih dimenzija koje jedna misa sa sobom nosi. Što bi rekao čovjek koji o Crkvi nema pojma i koji prvi put dolazi na misu. Pretpostavljam nešto ovako: "Drago mi je da ću napokon 'uživo' vidjeti kako izgledaju svećenici jer sam do sada možda i ne znajući njih susretao po Rijeci i drugdje kamo sam se nalazio, a da nisam znao da su to svećenici."

Misa počinje i pojavljuje se svećenik u haljini. "Zašto on nosi haljinu?", pita naš zbunjeni lik. "To mu je svečano, misno ruho", odgovaraš. Tu naš lik, u maniri našeg popa, svede svećenika na čisto seksualnu dimenziju pa upita: "A kako on upražnjava tjelesnu ljubav?" "Nikako", odgovaraš. "Svećenici žive u celibatu. Oni su se svjesno odrekli seksa kako bi svoj život u potpunosti posvetili Isusu." "Kome?", pita naš lik. Pokažeš mu prstom na raspelo. "Čovječe, to je polugoli muškarac razapet na nekakvu sado-mazo spravu." "Nije", objašnjavaš. "To je naš spasitelj kojeg su Rimljani pribili na križ."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, naš lik te uopće ne sluša, ne želi spoznati kontekst u kojem se cijela ta misa odvija, baš kao što naš pop ne želi spoznati pozadinu gej prosvjeda, on tu vidi samo manifestaciju pa rezonira ovako: "Dakle, svećenik je muškarac koji u svečanim prilikama nosi haljinu i koji se svjesno odrekao seksa, a zbog polugolog tipa koji je pribijen na nekakvu sado-mazu spravu. Svećenici zapravo ne znaju što su, ako su muškarci, a nisu, onda su mućki."

Misa se nastavlja i dolazimo do pričesti. "Čekaj", čudi se naš lik. "Svećenik je najprije izveo ritual u kojem su se kruh i vino na metaforičkoj razini pretvorili u tijelo i krv onog polugolog muškarca sa sado-mazo sprave i sad vjernici to jedu. Pa to je čisti kanibalizam! To je za svaku osudu!" Naravno, opet je izignorirao pozadinu, kontekst, povijest i vidio samo manifestaciju. Ali, već si digao ruke od njega jer kužiš da mu, kao i našem popu, nema smisla objašnjivati. Naprosto, ne želi čuti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na kraju je naš lik već ljut pa pita: "Tko ovo financira?" "Dijelom vjernici, a dijelom država", kažeš.

Tu on zaključuje: "Ponavljam tko zna koji put: osobno ništa nemam protiv njih koji su tako 'usmjereni', ali kada oni svojim sistematski organiziranim i od države financiranim djelovanjem u svakome gradu gdje se pokažu ovako promiču kanibalizam i time izazivaju normalne ljude, onda je to za osudu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču