Astra je prvi model Opela koji će uskoro ponuditi kupcima izbor između potpuno električnog pogona, plug-in hibrida ili motora s unutarnjim izgaranjem
Opel Astra potpuno je promijenila 'imidž': Nijemci kažu da pretvara noć u dan, a objavili su i cijenu u Hrvatskoj
Raspon snage seže od 110 KS do 225 KS
Standardna oprema svake verzije vozila uključuje brojne suvremene sustave za pomoć kao što su upozorenje na frontalni sudar s automatskim kočenjem u slučaju opasnosti, detekcija pješaka, pomoć za ostanak u traci, prepoznavanje prometnih znakova i upozorenje na umor vozača
Osnovni model pokreće trocilindrični turbo benzinski motor obujma 1,2 litre i snage 110 KS sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem
Kombinirana potrošnja tog motora je 5,5 l/100 km, prema WLTP-u
Za vozače koji više vole električnu vožnju, tu je nova Astra Hybrid
Hibridna izvedba isporučuje snagu od 133 kW/180 KS i odličnih 360 Nm maksimalnog okretnog momenta, a deklarirana potrošnja iznosi 1,1 l/100 km
U potpuno električnom načinu rada, nova Astra Hybrid može prijeći do 60 kilometara
Perjanica ponude je vrhunski hibridni sustav impresivne izlazne snage motora od 225 KS koji će u Hrvatskoj biti dostupan kasnije tijekom godine
S čistim, zategnutim površinama, oslobođena suvišnih elemenata, nosi novo lice branda – Opel Vizo
Poput njezine prethodnice predstavljene tržištu 2015., novi model donosi inovacije u kompaktnoj klasi koje su kupci ranije poznavali samo u skupljim vozilima
Primjerice, Astra može pretvoriti noć u dan uz pomoć najnovije inačice adaptivnih svjetala Intelli-Lux LED® Pixel sa 168 LED elemenata
Vremenski skok dogodio se u unutrašnjosti nove generacije Astre
Dolaskom potpuno digitalne ploče s instrumentima Pure Panel, analogni instrumenti otišli su u povijest. Umjesto toga, novo sučelje s modernom grafikom nudi kupcima intuitivnije iskustvo
Putnici imaju na raspolaganju široke zaslone osjetljive na dodir. Dizajneri i inženjeri Opela pažljivo su radili kako bi osigurali da vozač prima sve potrebne informacije i da na raspolaganju ima korisne radne opcije bez opterećivanja suvišnim podacima ili funkcijama. Osim toga, postavke poput kontrole klimatizacije još uvijek je moguće podešavati pomoću fizičkih prekidača i tipki
Opel nudi i izvanrednu udobnost sjedenja. Samostalno razvijena prednja sjedala imaju AGR certifikat i, zbog njihove primjerne ergonomije, izuzetno su udobna, posebno na dugim putovanjima
sustav pomoći Intelli-Drive 1.0 koji objedinjuje brojne druge sustave za pomoć vozaču, kao što je kamera Intelli-Vision koja omogućuje prikaz od 360 stupnjeva
Nova Astra je duga 4.374 mm i široka 1.860 mm. U usporedbi s prethodnim modelom, dulja je svega 4,0 mm
Nova Astra temelji se na trećoj generaciji vrlo fleksibilne EMP2 multienergetske arhitekture. Drugim riječima, sposobnost za vožnju velikom brzinom bila je primarni razvojni cilj
Prodaja nove Astre krenut će tijekom ovog proljeća, dok se isporuke prvih primjeraka očekuju početkom ljeta, a kasnije slijedi i karavan inačica imena Astra Sports Tourer
Cijena za osnovnu Opel Astru Edition 1.2 110HP MT6 iznosi 163.395 kuna
Nova Opel Astra stigla je u Hrvatsku. Iz temelja nova, šesta generacija nudi novo Opelovo lice, dok ju iznutra krasi potpuno digitalna ploča s instrumentima i suvremenim tehnologijama. Astra traje više od 30 godina, a ovo je prvi model dostupan s električnim pogonom. Nova Astra sada je dostupna kao plug-in hibrid, a ove će godine biti predstavljena i nova razina performansi. Potpuno električna Astra-e zaokružit će ponudu od 2023. Također, tu su verzije s benzinskim i dizelskim motorima u kombinaciji s ručnim i automatskim mjenjačima.