Ekipa predvođena Nicolasom Gueguenom je napravila nekoliko testova kako muškarci reagiraju kada od njih pomoć zatraže žene u ravnim i u cipelama s visokom potpeticom.
Kod prvog testa žene su bile podijeljene u dvije grupe, one u štiklama i one u ravnim cipelama. Žene su tražile od muškaraca da popune anketu.
U drugom testu istraživači su od žena tražili da namjerno ispuste jednu rukavicu kako bi se zabilježilo koliko će se muškaraca dobrovoljno ponuditi da pomognu i da podignu rukavicu. Identičan test je ponovljen s istim ženama koje su umjesto ravnih cipela obule štikle.
U posljednjem testu istraživači su pratili s kim će muškarci prije stupiti u kontakt u kafiću, da li sa ženama u ravnim cipelama ili štiklama.
Rezultati istraživanja pokazali su da su muškarci pristajali čim bi im žena u štiklama zatražila da popune anketu. Štikla je bila uspješnija i kod drugog i trećeg testa.
Ovo istraživanje pokazalo je još jednom da muškarci prije svega gledaju na fizičke osobine žena. Gueguen je također podsjetio da privlačne žene u medijima uglavnom nose štikle te da bi upravo štikla mogla biti ta koja znatno doprinosi privlačnosti, prenosi radiosarajevo.ba.
Rezultati ovog istraživanja objavljeni su u časopisu Springer's journal Archives of Sexual Behavior.