U svibnju ove godine L'Oréal je najavio da će se uskoro Balmain moći nositi na usnama zahvaljujući kolekciji ruževa za usne u 12 boja njihovog kreativnog direktora Oliviera Rousteinga, a koji će biti predstavljeni sljedeći mjesec tijekom pariškog tjedna mode.
Kampanja je za ruževe u punom jeku, a reklamna fotografija sadrži 12 žena različitog podrijetla snimljenih ispred prekrasne pozadine pariških krovova u zoru. Poruka je kampanje, prema izjavi brenda, poprilično jednostavna, a glasi: "Ljepota je u različitosti i osnaživanju žena."
"L'Oréal Paris i Balmain dijele istu snažnu viziju ženstvenosti i isti cilj: osnažiti žene i ponuditi im različite načine izražavanja", rekao je Rousteing za WWD i nadodao kako je oduševljen suradnjom i time što je tu ideju uspio učiniti opipljivom za svaku ženu u svijetu.
Ovo je prvi Rousteingov doticaj s kozmetičkom industrijom, a ukoliko je suditi iz fotografija, utoliko će taj doticaj osvojiti i oduševiti mnoge. "Raznolikost je moja uloga", rekao je za elle.com prošle godine. "Volim pokazivati svoj svijet, a moj je svijet raznolikosti. Volim predstavljati sve kulture sa svojom modnom. To je za mene najvažnije."
L'Oréal Paris i Balmain kolekcija dolazi u tri različita parkiranja: 'Rock', 'Couture' i 'Glamazone'. Kolekcija će biti dostupna u 12 metalnih mat paketa dizajniranih za svačiju put, a mi je željno čekamo isprobati. Bit će biti službeno predstavljena 1. rujna tijekom pariškog tjedna mode i dostupna u svim Balmainovim trgovinama.
Izvor: Harper's Bazaar