Više od tisuću ispitanika u dobi od 18 do 65 godina sudjelovalo je u ovogodišnjem istraživanju stavova potrošača prema pivu kao prehrambenom proizvodu i piću te pivarskoj industriji uopće.
arti-201102240240006 Istraživanje koje je provela Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore pokazalo je da 55 posto ispitanika konzumira pivo te ga doživljava kao pristupačan proizvod koji, uza svoje hranjive sastojke, gasi žeđ i osvježava. Pivo konzumiraju sve dobne skupine, češće ga se doživljava kao piće za muškarce, a pije ga se kod kuće uz obrok, na roštilju, odnosno izletima te u izlascima s društvom.
arti-201102030557006 Jedna od predrasuda koja se vezuje uz pivo, a koju je potvrdilo i ovo istraživanje, jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje takozvani pivski trbuh. To samo dokazuje činjenicu da većina građana i dalje misli da umjerena konzumacija piva deblja, što, naravno, nije istina.
Prethodni članci:
arti-201102150400006 arti-201102240240006 arti-201102030557006