Sve su reklame za ženske higijenske proizvode iste - žena u bijelim hlačama jaše ili igra tenis. Zatim se malo plave tekućine izlije na njezin uložak kako bi se pokazala moć upijanja proizvoda. Ali, ova tvrtka otišla je korak dalje u kampanji "Womb Stories", koja prikazuje menstrualni ciklus onakvim kakav on doista jest: neuredan, bolan i sve ostalo.
Ovaj trominutni video osmišljen je s namjerom da prikaže sva stanja vezana uz ženski ciklus, uključujući endometriozu, pobačaj, neplodnost, izvantjelesnu oplodnju, menopauzu, pa čak i jednostavnu odluku žene da ne želi imati djecu.
Konačno treba prekinuti šutnju
Reklama za ovu kampanju došla je nedugo nakon što je istraživanje tvrtke Bodyform pokazalo da su čak dvije trećine žena koje su doživjele spontani pobačaj, endometriozu, probleme s plodnošću ili menopauzu izjavile kako im je uvelike pomogla otvorena komunikacija o tome s obitelji i bliskim osobama.
Isto istraživanje otkrilo je i da 21 posto žena osjeća kako društvo želi da šute o tim problemima. Njih 44 posto priznalo je da su upravo zbog šutnje i osjećaja nerazumijevanja imale mentalnih problema.
Eksplicitan video izazvao reakcije
Unutar kampanje "Womb Stories", Bodyform poziva žene da pod hashtagom #wombstories podijele vlastita iskustva i prekinu šutnju o svim neugodnostima kroz koje prolaze samo zato što imaju maternicu.
Reakcije javnosti nakon objave ovoga vrlo eksplicitnog videa uglavnom su pozitivne, a korisnice društvenih mreža koje se bore s menstrualnim problemima komentiraju kako napokon osjećaju da nisu same, prenosi Metro.