ČETVRTO IZDANJE 'DIABLOGA': /

U srijedu kreće jedinstvena konferencija o blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja

Image

'DIABLOG' će po prvi put uključiti i poslovne lidere kao influencere, odnosno zagaziti u domenu Employer Brendinga

22.10.2019.
12:55
VOYO logo

Četvrto izdanje "DIABLOGA", jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema, u srijedu, 20. studenog.

Glavna tema ovogodišnjeg "DIABLOGA", Utjecaj kao biznis, bavi se iskustvima influencera i blogera u poduzetništvu, medijskom biznisu i društveno angažiranim projektima, a po prvi put će uključiti i poslovne lidere kao influencere, odnosno zagaziti u domenu Employer Brendinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Nikola Stolnik

Na tu temu predavanje će održati Jelena Jelušić, Employer Branding Manager u kompaniji A1, koja će kroz nekoliko konkretnih primjera ispričati kako i zašto A1 angažira svoje zaposlenike kao influencere.

Nikola Stolnik, osnivač i direktor internacionalne esport platforme Good Game Global koja vješto spaja Employer Branding, gaming i team building, pričat će o fenomenu esporta i utjecaju kojeg ta industrija ima na milijune ljudi u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za četvrto izdanje "DIABLOGA" upravo su putem sustava Entrio otvorene rane prijave po cijeni od 500 kuna, a sve novosti mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo