SURADNJA S JAGERMEISTEROM /

Must have jesenski komad izrađen u samo 100 primjeraka: Bomberica s potpisom Lane Puljić

Image

Must have komad ove jeseni predstavljen je u srijedu 15. rujna na ekskluzivnom eventu u zagrebačkom A most unusual gardenu na koji je bio pozvan ograničen broj gostiju

21.9.2021.
11:31
VOYO logo
VOYO logo

Oni koji se sjećaju svojih prvih izlazaka, ali i oni koji će tek krenuti u njih, sa smiješkom će potvrditi da su, uz otkačenu ekipu i glazbu koja tjera na ples, za idealan noćni provod potrebne još dvije stvari – odvažna odjevna kombinacija i ice cold shot omiljenog pića. To potvrđuje i produkt suradnje hrvatskog brenda Lokomotiva i Jägermeistera, najpoznatijeg njemačkog biljnog likera. Njihova reversable i vodonepropusna bomber jakna u bojama Jägermeistera stvorena je za izlaske . Ovogodišnja must have bomberica dostupna je na web shopu Lokomotive.

„Suradnja je došla nekako prirodno, vjerujem zbog toga što su i Lokomotiva i Jägermeister brendovi koji se obraćaju osobama s izraženom osobnošću, individualnošću, buntom i karakterom. Zbog toga smo željeli utjeloviti identitet ova dva brenda i utkati DNK Jägermeistera i Lokomotive u nešto opipljivo, pritom poštujući postulate na kojima počivaju oba brenda.“, rekla je Lana Puljić iz Lokomotive.

Zeleno-narančasta kombinacija

Esencija Jägermeistera utkana je u dizajn zeleno-narančaste jakne koja u isto vrijeme može biti nonšalantna i opuštena, ali i stroga i odmjerena. Upravo to su postulati na kojima počiva i filozofija Lokomotive, koja često unutar dizajna spaja ono što je u teoriji nespojivo, ali što u konačnici savršeno funkcionira.

„Suradnja s Lokomotivom prati globalnu Jägermeister strategiju kreacije urbanih premium i limited editionstreetwear komada, a osim toga prati i osnovne vrijednosti Jägermeister brenda koji u svemu što radi pjeva odu noćnom životu, slavi kulturu noći i potiče kreativnost umjetnika, jedna od kojih je i Lana.“ – rekla je Nadine Kramarić, brend menadžerica Jägermeistera za Hrvatsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Predstavljen i remix legendarnog hita

Must have komad ove jeseni predstavljen je u srijedu 15. rujna na ekskluzivnom eventu u zagrebačkom A most unusual gardenu na koji je bio pozvan ograničen broj gostiju – simbolično, njih sto. Uzvanici su cijelu večer imali priliku uživati u signature koktelima na bazi Jägermeistera i Jägermeister Scharfa koje su osmislili Dorijan Skoblar i Miro Kljajić, a nakon koktela su na red došli i kolačići s potpisom Ivane Čuljak iz Neka jedu kolače, ponovno, inspirirani Scharfom i Originalom. Uzvanike su zabavljali legendarni Marko i Miha iz elektroničkog dua Vanillaz koji su, između ostaloga, predstavili i remix pjesme Meet her at the Loveparade koji je nastao u suradnji s Jägermeisterom.

Video spot pjesme možete pogledati na YouTube kanalu Vanillaza, a bombericu, koja će biti must-have budućih izlazaka požurite uhvatiti na web shopu Lokomotive. Bomberica je uniseks, jednostavna za kombiniranje, lagana, udobna, praktična i funkcionalna, može se naručiti u pet veličina i zaista ju mogu odjenuti i žene i muškarci od tinejdžerskih dana, pa do već vrlo ozbiljnih godina. Tko god ju odabere, brzo će otkriti njezinu dodatnu značajku – skriveno mjesto za čuvanje mini pakiranja Jägermeistera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike