Prije nekoliko tjedana u Hrvatskoj su se pojavile Lidl tenisice koje su rasprodane u rekordnom roku. Na oglasnicima su se prodavale po pet puta većoj cijeni.
Nakon tenisica, čarapa i brojnih drugih proizvoda s logom kompanije, na tržište dolazi Lidl automobil. U pitanju je Mini Cooper koji je u prepoznatljivoj trobojnoj plavo-crveno-žutoj kombinaciji trgovačkog lanca.
Ipak, neće krenuti u slobodnu prodaju. Radi se o glavnoj nagradi nagradne igre u Francuskoj, a u njoj mogu sudjelovati svi kupci koji u dućanima Lidla od 3. listopada do 13. studenoga 2022. potroše 30 ili više eura.
U nekim zemljama Lidl u standardnoj ponudi ima romobile i bicikle koje možete kupiti. Kupcima nude čak i skutere.
Michel Biero, direktor nabave francuskog Lidla, navodi da je ovo odlična ideja: "To je naša strategija, kombinaciju boja (plava-crvena-žuta) pretvaramo u zaštitni identitet i prepoznatljiv potpis marke. Kupci su pozitivno reagirali na ovu kampanju".