Ljudi su nedavno napali Taylor Swift da je u svom spotu za pjesmu Delicate opasno iskopirala modnu kuću Kenzo, odnosno njihovu reklamu za miris Kenzo World iz 2016. godine, a iz Kenza su sad odgovorili na kritike i odgovor im je čisto remek djelo, piše Jezebel. Za početak, kako zapravo izgleda spot za Delicate, kojeg je i ovoga puta snimio Joseph Kahn?
Naime, priča se vrti oko zvijezde koja dobiva magični komad papira koji joj omogućava da se kreće svijetom bez da je itko drugi primijeti. U spotu pratimo njen ples u plavoj haljini, zgradom prekrasnog interijera, a koreografija izgleda kao mix improvizacije, amaterskog plesa i baleta. U Kenzo reklami koju je snimio legendarni Spike Jonze, s druge strane, Margaret Qualley napušta glamuroznu zabavu i nastavlja plesati sama ogromnom zgradom u zelenoj haljini; a koreografija je, također, mix improvizacije, amaterskog plesa i baleta. I, iako skriveni narativ, kao u spotu, u reklami ne postoji, itekako je očita sličnost u samoj srži priče i jednog i drugog spota - bogata žena koja hvata priliku i pleše manijakalno i slobodno kao da je nitko drugi ne gleda.
'Nazovi nas, možemo ti pomoći'
Nakon hrpe komentara ljudi koji su pogledali Taylorin spot, Page Six piše kako su iz Kenza napisali briljantan odgovor koji glasi;
"Slušaj Taylor, razumijemo te. Teško je ostati svjež. Nazovi nas, možemo ti pomoći."
Iako ovaj odgovor nije moguće pronaći nigdje online, vjerujemo da je ovo zaista njihov odgovor. I da, potpuno je genijalan.