Borboleta + Rimac /

Što povezuje nakit i limene ljubimce? Limitirana edicija narukvica poznatih hrvatskih brendova

Image
Foto: Maja Kljaja

Svjetski poznati domaći proizvođači automobila i nakita spojili su naizgled nespojivo te predstavili limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida

26.2.2018.
12:00
Maja Kljaja
VOYO logo

Iako na prvi pogled nemaju puno toga zajedničkog, jedna zanimljiva suradnja pokazala je da za maštu i poslovne mogućnosti uistinu ne postoje granice! Dva iznimno uspješna hrvatska brenda ovih su dana predstavila prelijepo izrađen nakit koji će zasigurno osvojiti brojne obožavatelje i obožavateljice inovacija u industriji limenih ljubimaca, u kojoj je posljednjih godina sve više zastupljena tvrtka Rimac Automobili

"Veseli nas suradnja s Borboletom kao hrvatskim brendom nakita koji je također postigao svjetski uspjeh. Drago nam je što će naše zaposlenice, klijentice i fanovi dobiti priliku nositi djelić Rimac brenda u obliku decentnog komada nakita“, poručila je  voditeljica marketinga i komunikacija u Rimac Automobilima Marta Longin. 

Image
Foto: Maja Kljaja

(FOTO: Maja Kljaja)

Narukvice od srebra i pleksiglasa na svilenom koncu, po uzoru na Borboletin ručno izrađen nakit od konca koji je proteklih godina osvojio domaće i svjetske trendseterice te elegantni privjesci za ključeve premijerno će biti predstavljeni na Ženevskom autosalonu. Na ovom događanju, koje iz godine u godinu tijekom ožujka na jednom mjestu okuplja tisuće posjetitelja, kao i sadašnjih i budućih poslovnih partnera,  bit će prvi put predstavljen i novi model Rimac električnog super sportskog automobila. 

"Ponosni smo na suradnju s Rimac Automobilima kao jednom od najuspješnijih hrvatskih tvrtki u svijetu te što smo zajedničkim idejama došli do vizije idelnog komada nakita za svaku ljubiteljicu Rimac automobila, kao i zaigranog, a opet decentnog privjeska za ključeve namijenjenog muškom dijelu publike. Također nas veseli što ce Rimac Borboletu predstaviti u Ženevi kao dio ponude promotivnih proizvoda, tržištu inače namijenjenom isključivo automobilskoj industriji,"  izjavila je voditeljica specijalnih projekata u Borboleti Lejla Šertović. 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike