kampanja za pamćenje /

Punašne djevojke odgovorile manekenkama: 'Mi nismo anđeli'

Kampanjom za donje rublje pod hashtagom #ImNoAngel, Bryant privlači pažnju medija i javnosti. Ideja je da se slavi ljepota žene bez obzira na njezinu veličinu

7.4.2015.
13:49
VOYO logo

Žene s viškom kilograma nisu tema o kojoj se ne govori, a sve je veći broj brendova koji pridaju pozornost većim veličinama odjeće.

Američki lanac trgovina Lane Bryant jedan je od njih, a brojka od preko 800 trgovina širom SAD-a govori o njihovoj uspješnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: YouTube Screenshot

Kampanja ImNoAngel

Kampanjom za donje rublje pod hashtagom #ImNoAngel, Bryant privlači pažnju medija i javnosti.
Ideja je ta da se slavi ljepota žene bez obzira na njezinu veličinu.

"Naša kampanja #ImNoAngel poziva sve žene da (za)vole svaki dio sebe. Svaka žena je seksi, samo to treba samouvjereno pokazati, na svoj način", objašnjava Linda Heasley, predsjednica kuće Lane Bryant.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među etabliranim modelima našle su se Ashley Graham, Marquita Pring, Candice Huffine, Victoria Lee, Justine Legault i Elly Mayday.

Iza objektiva je stajala njujorška fotografkinja Cass Bird.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo