Nina Morić stiže u Zagreb i to na modnu pistu
Schwarzkopf Cro A Porter-a. Naime, skandalozna
manekenka inspiracija je nove modne kampanje Livin La
Vida Loca kreatorskog dvojca
ELFS!
Ono što je njoj bilo potrebno je izolacija od gužve koja je
neizbježna na ovako velikom modnom događanju. Upravo je zato
navodno zahtijevala da se njezin dio u backstageu dobro
izolira.
"Nina ima jednu užasno specifičnu priču, a u Hrvatskoj najteže
podnose nečiji uspjeh. Mediji šire najlošiju sliku o njoj. Možda
je cura iz Zagreba uspjela, a onda se to voli stavljati u drugi
plan", pojasnio je Ivan Tandarić iz
ELFS-a.
Nina Morić otvorit će i zatvoriti reviju ELFS-a, koji su zbog
svoje provokativne kampanje uzburkali medijske duhove.
Naime, skandalozne su fotografije smještene na
prepoznatljive naslovnice hrvatskih časopisa, zbog kojih su se
neki i pobunili i čak zaprijetili tužbom!
"Možda je podsjećalo, preko 30 posto nije, ovo je umjetničko
djelo i ne podlježe zakonu o intelektualnom vlasništvu", izjavio
je Aleksandar Šekuljica.
Dio kreativnog tima Schwarzkopf Cro A Porter-a koji
počinje sutra svakako je i Teo Perić sa svojom
kolekcijom za MAK.
"Nova kolekcija za ovosezonski Cro A Porter nosi ime
Eva, posvećena Eviti Peron. Na
neki način povezuje s kampanjom Cro A Porter o
bezvremenskoj ljepoti i snagi žene", dodao je modni kreator
Teo Perić.
Snažna žena u ovome modmom timu prestižnog modnog događaja
svakako je i Ksenija Vrbanić, koja će se
predstaviti sa svojom kolekcijom Xenija
Designa.
"Ovo je otprilike kolekcija koju ćemo pokazati, crno i bijelo kao
i uvijek. Ono što je novo jest da su se pojavile ipak neke trend
boje poput pink i kobalt plave, zelena u kombinaciji s plavom. U
svijetu je to jedan od trendova koji će biti hit iduće godine",
istaknula je modna kreatorica Ksenija Vrbanić.
Upravo ovu kolekciju dizajnerica naziva najvažniojom u povjesti
Xenija Designa jer će se naći u čak 110 dućana širom svijeta.
Hrvatski kreatori ipak, čini se, ipak imaju svoje mjesto na globalnoj modnoj karti.