Još malo je ostalo do početka omiljene modne poslastice. Na 22. Schwarzkopf Cro A porteru predstavit će se 25 dizajnera i modnih kuća, a s nama možete zaviriti iza kulisa!
Nešto posve drukčije donosi BornaRajić, inspirirana kulturom raznih dijelova svijeta.
"Ima strasti, ljubavi, smrti u crnini, rođenja, čistoće u bjelini", kaže Borna. Bitni su detalji koji čine razliku.
"Od nekih tregera izvezenih sa srcima koji možda podsjećaju na neku tirolsku nošnju, pa do pregačica koje se pojavljuju i u hrvatskim nošnjama, pa do nekih španjolskih elemenata na dugim haljinama", dodala je.
A dramatiku postiže i Arileo. Inspiracija - žena u muškom odijelu.
"Cijela kolekcija je crno bijela, dosta izmijenjen taj muški rever, koji je meni jako interesantan, redimenzioniran u kaputima, čak i u hlačama korišten. Tako da, mislim da će bit interesantno", rekla je MarijaPirić.
Jednostavnost, elegancija, ženstvenost. Koja manekenka ne bi uživala predstavljajući takav spoj.
"Ovo mi je prva kampanja koju radim. Danas je bilo veoma uzbudljivo, puno toga sam naučila", rekla je manekenka Milijana Krtinić Rončević.
Bitno je sve uskladiti. Odabran je prozračni make-up s naglašenim obrvama i raspuštena kosa. A zalizani rep, sivi, bež i crni tonovi make-upa nadopunjavaju ženstvene haljine Neba. Baš kao u starom filmu.
"Nekako najviše imamo haljina zato što mislim da je Nebo poznato po haljinama", kaže AnaBrajković. A te haljine su vječne i to je ono što dizajnerice s ponosom ističu.
A zadatak koji je pred sebe postavila ekipa Schwarzkopf Cro A portera uvijek je isti: zadržati razinu ravnu svjetskim modnim događanjima!