Grudima i obliku tijela žene pridaju najviše pažnje i prema tome oblikuju mišljenje o sebi, pokazalo je istraživanje, a prenosi 24sata.info.
Otkriveno je i da njihov stav prema donjem rublju oblikuju kultura, običaji i društvene norme.
U istraživanju su sudjelovale žene iz Francuske, Kine, Japana, Njemačke, Italije i Velike Britanije, a pokazalo se da se prosječni broj odjeće koju žene kupuju s 40 povećao na 44. Jednako tako je sve više žena koje kupuju grudnjak broj četiri, koji je ujedno i najprodavaniji model.
Nakon pojave Marilyn Monroe i Sophije Loren, idealni oblik ženskog tijela dugo je bio poput pješčanog sata. S vremenom se to promijenilo, a sve veći broj žena širom svijeta ima oblik tijela poput kruške, jabuke, pravokutni oblik (bez oblina) ili dječački.
Britankama se u prosjeku povećao opseg grudi za četiri centimetra u posljednjih 50 godina, a pokazalo se i da njih 78 posto ima probleme s kupovinom grudnjaka, dok ga 83 posto nosi iz navike.
U Japanu su grudnjaci obavezni jer je u nekim dijelovima zemlje nepristojno da se ženi vide bradavice preko majice.
81 posto Njemica zadovoljno je svojim izgledom, dok je u Britaniji 75 posto zadovoljnih žena.
U Kini 99 posto žena smatra lijepo poprsje najvažnijim faktorom izgleda, a 60 posto Kineskinja nosi grudnjak samo kao modni ukras.
Prethodni članak:
arti-201002240622006