Obline se vraćaju u modu: Žene sve bujnije i deblje

Jedna je talijanska tvrtka provela istraživanje za potrebe proizvođača donjeg rublja, a rezultati su pokazali da se pojam ljepote vraća idealima 50-ih godina.

27.4.2010.
12:11
VOYO logo

Grudima i obliku tijela žene pridaju najviše pažnje i prema tome oblikuju mišljenje o sebi, pokazalo je istraživanje, a prenosi 24sata.info.

Otkriveno je i da njihov stav prema donjem rublju oblikuju kultura, običaji i društvene norme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U istraživanju su sudjelovale žene iz Francuske, Kine, Japana, Njemačke, Italije i Velike Britanije, a pokazalo se da se prosječni broj odjeće koju žene kupuju s 40 povećao na 44. Jednako tako je sve više žena koje kupuju grudnjak broj četiri, koji je ujedno i najprodavaniji model.

Nakon pojave Marilyn Monroe i Sophije Loren, idealni oblik ženskog tijela dugo je bio poput pješčanog sata. S vremenom se to promijenilo, a sve veći broj žena širom svijeta ima oblik tijela poput kruške, jabuke, pravokutni oblik (bez oblina) ili dječački.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Britankama se u prosjeku povećao opseg grudi za četiri centimetra u posljednjih 50 godina, a pokazalo se i da njih 78 posto ima probleme s kupovinom grudnjaka, dok ga 83 posto nosi iz navike.

U Japanu su grudnjaci obavezni jer je u nekim dijelovima zemlje nepristojno da se ženi vide bradavice preko majice.

81 posto Njemica zadovoljno je svojim izgledom, dok je u Britaniji 75 posto zadovoljnih žena.

U Kini 99 posto žena smatra lijepo poprsje najvažnijim faktorom izgleda, a 60 posto Kineskinja nosi grudnjak samo kao modni ukras.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članak:

arti-201002240622006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo