Na pragu je 50-ih, a svi je žele za sebe

Glumica Julianne Moore proglašena je novim zaštitnim licem ženskog modnog brenda Talbots.

14.10.2010.
16:34
VOYO logo

arti-201007150685006Julianne Moore (49) je kao zaštitno lice tog američkog modnog brenda naslijedila supermodel Lindu Evangelistu, a pojavit će se u kampanji za proljeće 2011.

'Julianne Moore. Umirao sam kako bih rekao te dvije riječi zadnja dva mjeseca', oduševljeno kaže kreativni direktor Talbotsa Michael Smaldone.

'Kod Julianne Moore volim prirodnu ljepotu, ona je prava američka ljepotica. Naš će brend učiniti modernijim, baš kao i žene u 40-ima. Ona je bezvremenska.' Julianne je prethodno surađivala u kampanjama dizajnera Toma Forda, reklamirala Revlon i snimila niz reklama za Bvlgari, a u jednoj je pozirala i gola.

Prethodni članci:

arti-200910230200006 arti-201010070173006 arti-201007150685006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
KLJUČ USPJEHA /

Trenerica savjetuje kako se riješiti tvrdoglavog sala na trbuhu: 'Na ovo možete utjecati'