Modne slabosti poznatih Hrvatica /

Može li se stil kupiti? Slavne Hrvatice pronašle su odgovor

Na koje su modne komade osjetljive naše poznate Hrvatice i čiji stil obožavaju- otkrili smo u Exluzivu

27.5.2018.
18:25
VOYO logo

Danas kada gradovi vrve od jeftinih modnih dućana pa sve do high-end modnih kuća, morali smo se pitati: može li se stil kupiti?

U otkrivanju odgovora pomogle su nam naše poznate Hrvatice, sve se slažu oko jednog: novac nije najbitniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modna agentica, Tihana Harapin Zelepugin, kaže nam: "Stil se eventualno može naučiti, ali kupiti nikako. Ne bih rekla da su najbogatije i najbolje obučene, ima puno skromnijih budžeta, skromnijih novčanika koje gledam po cesti, a vrlo su zanimljivo odjevene."

Naša voditeljica Antonija Blaće djelomične se slaže s njom: "Nema šanse da se stil može kupiti novcem, ali novac pomaže da se obučeš bolje nego što bi bez novaca." 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu se sve dame slažu, novac može omogućiti sve i svašta, ali smisao za stil ne. Ipak treba imati mašte i inovacije ,a to zna pjevačica Indira Levak: "Ima ljudi koji imaju dosta novaca, ali nažalost ne pomaže. Volim vidjet cure koje potroše i 100 i 200 kuna, a znaju sve isfurat."

Država nam je u lošem stanju, ali bez obzira na to subotnje špice izgledaju kao modne piste.

U dvoboju najbolje obučenih Hrvatica teško je dodijeliti titulu: "Mislim da su Hrvatice dosta modno osviještene i zainteresirane i da vole pratiti modne trendove i biti drugačije" smatra Tihana Harapin.

Suprotno od toga misli poduzetnica Ivala Delač Đolo koja ne vidi mnogo originalnosti: "Mislim da dosta kopiraju jedne druge, kao da nemaju hrabrosti uskočit u nešto. Kad šećete gradom i dođete na trg vidite puno uniformiranih djevojaka koje su slične kao jaje jajetu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Saznali smo i da su naše poznate zvijezde slabe na šoping kao većina žena. Indira Levak, na primjer, ne može odoljeti cipelama, a voditeljica Antonija Blaće ne odriče se carstva tenisica. I Tihana Harapin hrabro priznaje da se kuća prelijeva od njene robe, ali još uvijek joj nitko ne prigovara.

Zajedno smo zaključili da je stil vječan i teško da se može kupiti, ali i da svi imamo ' slabu šoping točku'. Koja je vaša?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo