Kreativni tim vodećeg modnog koncepta na ovim prostorima, Fashion.hr-a, drugu godinu za redom organizira dva najuzbudljvija modna dana u vrućem ljetnom kalendaru. Premijerno prikazane prošle godine 'cruise' kolekcije simboliziraju jedinstvenu revoluciju u domaćem modnom kalendaru koji svojim idejama i finalnim sadržajem prognozira uspješnu budućnost hrvatskog dizajna.
Kao zasigurno najljepša plaža na Mediteranu, Zlatni Rat u Bolu na otoku Braču, još će jednom ugostiti poznata dizajnerska imena koja će medijima, kupcima i budućim poslovnim partnerima predstaviti svoju viziju odjeće za ležerni odmor.
U dva pomno osmišljena dana, od 30. lipnja do 1. srpnja, Bol na otoku Braču okupiti će brojne predstavnike medija, modne zaljubljenike i suradnike iz cijele regije koji će osim u revijama uživati u ekskluzivnim večerama i koktel zabavama.
Uz Aleksandru Dojčinović, Ana Mariu Ricov i Igora Galaša, čije smo prve cruise kolekcije imali priliku vidjeti prošle godine, prvi puta će nam svoje cruise kolekcije predstaviti i Ivan Alduk, Martina Felja, Branka Donassy te Antonija Jakšić i Lara Pašalić, mlade bračke dizajnerice. Kao posebne gošće ovogodišnjih cruise kolekcija biti će JSP – sestre Jelena i Svetlana Proković, poznate u regiji po brojnim modnim nagradama osvojenim u Beogradu i Ljubljani, te slovenski dizajner Zoran Garevski.
Najznačajnija kolekcija svakako će biti revija Ivice Skoke za omiljeni svjetski beauty brand Dove. I ove sezone osmišljen je poseban natječaj '100 posto moj stil', na koji se mogu prijaviti sve zainteresirane djevojke i žene.
Dove za cilj ima inspirirati što veći broj žena, ali ovoga puta sa naglaskom na govoru tijela. Dest stvarnih žena sa najimpresivnijim stilom imat će mogućnost postati Dove ambasadorice i nositi kreacije omiljenog Ivice Skoke.
Jedan od najnagrađivanijih modnih timova u regiji nastavlja spajati svoje platforme u jedinstvenu modnu simbiozu stoga će modni spektakl na Braču također poslužiti za predstavljanje projekta 'Promotori Fashion.hr industrije', koji je nedavno osvojio nagradu za najkreativniji i najinovativniji projekt godine dobiti će svoje promotore, zaštitna lica iz javnog života.
'Prošle godine smo uspješno lansirali Cruise kolekcije, inovaciju u hrvatskoj modi, i time zadovoljili naš primarni cilj: dodatno pozicioniranje domaćeg modnog proizvoda. Cruise kolekcije su postale ekstenzija za dodatno etabliranje dizajnera i razvijanje njihovih brendova kao i prilika za neposrednu interakciju sa modnim urednicima i novinarima kao i sa potencijalnim poslovim partnerima iz cijele regije. Smatramo kako je izuzetno važno da dizajneri budu što više prisutniji u medijima, ali isključivo na temelju svog rada i rezultata. Zato osim pret-a-porter kolekcija stvaramo novu priliku putem Cruise revija. Sretni smo što je Dove fashion.hr Cruise postao sinonim za opušteno uživanje u modi i dobru zabavu čime je otok Brač pozicioniran kao idealno mjesto okupljanja hrvatske modne scene', izjavio je Vinko Filipić, direktor Fashion.hr koncepta.