Iako će uskoro zakoračiti u peto desetljeće života, Jennifer Lopez je postala zaštitno lice američkog brenda Guess i pritom zaslužila laskavu titulu Guessove djevojke.
"Kad me Paul Marciano zamolio da postanem nova Guess djevojka, bila sam oduševljena i uzbuđena što sam dio takvog brenda kojeg volim još od tinejdžerskih dana. Za mene je ogroman kompliment što sam odabrana za kampanju Guess Proljeće 2018", izjavila je prekrasna Jennifer Lopez.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e0f58abe-8f1c-11ec-92bc-0242ac120022/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Kampanja koju je režirao Paul Marciano, suosnivač tvrtke GUESS?, Inc., a fotografirala modna fotografkinja Tatiana Gerusova inspirirana je životom popularne J.Lo. Kampanja je snimljena u elegantnoj vili, a na zanimljive kadrove je značajno utjecao osobni stil zavodljive pjevačice.
"Jennifer Lopez je san svake GUESS djevojke! Ona je izuzetna umjetnica, ikona i simbol senzualnosti", ističe Paul Marciano te je dodao kako utjecaj Jennifer Lopez i dalje raste i ova kampanja slavi pojam ženske ljepote, ali i talenta koja se stječe kroz životno iskustvo.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!