I brački Zlatni rat postaje prestižna modna destinacija

Od samog osnutka Fashion.hr koncept svojim je kreativnim i produkcijskim idejama postavio standarde za funkcioniranje domaćeg modnog sistema.

8.6.2010.
10:43
VOYO logo

Od pret-a-porter kolekcija u Zadru i Varaždinu pa sve do osvajanja zagrebačke metropole prije dvije sezone Fashion.hr postao je sinonim za jedno od najozbiljnijih medijskih događanja u regiji.

Prva sezona u Zagrebu, ona za kolekcije proljeće-ljeto 2010., obilježena je originalnom podjelom dizajnera unutar trodnevnog koncepta dok je druga sezona, jesen-zima 2010./2011., u sinergičnom poduhvatu spojila modni dizajn, novootvoreni Muzej suvremene umjetnosti i brojne talentirane individualce unutar jednog projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U skladu sa vlastitom filozofijom evolucije koja svakim projektom unutar Fashion.hr-a za cilj ima etabliranje kako domaćih dizajnera tako i javne percepcije mode, organizacija se odlučila za lansiranje još jedne značajne ekstenzije: Cruise kolekcija koje će se od ove godine tradicionalno održavati svakog ljeta.

Unutar modne terminologije Cruise kolekcije simboliziraju pretkolekcije odnosno među-kolekcije koje se predstavljaju između dvije glavne, pret-a-porter linije. Karakterizira ih neformalna atmosfera i opušteniji pristup u dizajniranju pošto se Cruise kolekcije često definiraju kao “odjeća za odmor i opuštanje” koja se prikazuje sezonu unaprijed.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Domaćin prvih hrvatskih Cruise kolekcija od 2. do 3. srpnja biti će Bol na otoku Braču koji sa svojom veličanstvenom plažom Zlatni rat više nego uspješno plijeni pažnju vodećih svjetskih medija ali i znatiželjnih gostiju. Svoje kolekcije pokazati će imena kao što su Robert Sever, Ivica Skoko, Envy room dok će posebnu reviju za dizajnirati najnagrađivaniji dizajner u Hrvatskoj, Igor Galaš.

Stručni tim Fashion.hr-a i Igor Galaš odabrati će deset ženskih lica iz svakodnevnog života koje svojim stavom, nastupom i načinom življenja slave žensku ljepotu, te tako promovirati kampanju pod motom 'Pokaži svoju prekrasnu kožu'.

'Primarni cilj nam je pozicioniranje hrvatskih dizajnera jer smatramo kako nije dovoljno što medijski istupaju samo dva puta godišnje za prikazivanje pret-a-portera. Dizajneri u današnje vrijeme moraju konstantno biti u centru pažnje medija i javnosti ali isključivo na temelju svog rada stoga Cruise kolekcijama želimo pružiti još jednu priliku za njihovo etabliranje ali i razvoj njihovog branda.

Na jednom mjestu želimo okupiti najbolje od najboljeg iz svih sektora i na taj način nastaviti misiju povezivanja naših dizajnera sa ozbiljnim tvrtkama ali i modnim urednicima niz domaćih medija', kazao je direktor i osnivač Fashion.hr-a, Vinko Filipić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201006070356006 arti-201005280374006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo