Hrvatice na njegu usana troše 28 milijuna kuna

Lijepe, nježne i njegovane usne Hrvaticama, ali i Hrvatima očigledno su jako bitne.

3.2.2011.
11:33
VOYO logo

arti-201001050358006Najbolje se prodaju sredstva za njegu usana u stikovima koji su izuzetno popularni te čine čak 90 posto prodaje. Slijede balzami (četiri posto), kreme za njegu usana (tri posto), tekućine (dva posto) te maslac i vosak (jedan posto). Dok opada prodaja krema za njegu usana, više se kupuju tekuća sredstva i maslac kao noviteti na tržištu.

Sredstva za njegu usana dijele se i prema namjeni; čak ih se 56 posto ubraja u prirodna i medicinska sredstva (za zaštitu od sunca, za osjetljive usne i slično), a 20 posto ima dekorativnu funkciju (primjerice ruževi, sjajila i slično). S voćnim okusima ima ih 17 posto, a tu su i ostale vrste sredstava za njegu usana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zimi prodaja najbolja Prodaja sredstava za njegu usana najbolja je u drogerijama i velikim trgovinama mješovitom robom (čak 55 posto). Sredstva za njegu usana najbolje se prodaju zimi, odnosno od studenoga do veljače, kada su takvi proizvodi zbog vremenskih uvjeta i najtraženiji. Među vodećim su proizvođačima sredstava za njegu usana Beiersdorf (Labello), Neve (Rosal, Melem) te L’Oréal (Garnier).

Iako je za njegu usana potrošeno više od 28 milijuna kuna, u prošloj je godini prodaja bila šest posto manja nego u prvih osam mjeseci 2009. godine prema čemu se može zaključiti da su Hrvatice ovoga puta i štedjele. Procjenjuje se da je tržište kozmetičkih proizvoda za njegu usana u svijetu 'teško' oko 15 milijardi dolara, a najveći dio (42%) otpada na Sjedinjene Države.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201101170704006 arti-201101070625006 arti-201001050358006 arti-201012010600006 arti-201011290237006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo