Brend H&M može se pohvaliti prvom kolekcijom grudnjaka dizajniranom specifično za žene koje su pobijedile neizbirljivu bolest raka dojke, a priča i za nje jednako je fascinantna.
Inspirirala ju je zaposlenica brenda iz Amerike koja je nadišla opaku bolest, a nikako nije mogla pronaći funkcionalan, ali lijep grudnjak po prihvatljivoj cijeni. Kolekciju posebnom čini i odluka brenda da se 100 posto zarade donira Američkom onkološkom društvu, a nadaju se da će prikupiti oko 160 tisuća funti.
(FOTO: H&M Screenshot)
"Close to My Heart" kolekcija donosi tri stila grudnjaka, a svi su proizvedeni u neutralnim tonovima i inzistiraju na udobnosti. Međutim, ugodni su oku.
Kupci tako mogu birati između sportskih grudnjaka, mekanih koji dolaze s čipkom ili od mikrovlakana.
(FOTO: H&M Screenshot)
"Proces dizajniranja fokusirao se na funkcionalnost i udobnost. Grudnjaci su dizajnirani u bliskoj suradnji sa ženama koje su pobijedile rak i morale ukloniti dojke. Razlika između običnog grudnjaka i onog za protezu jest ta da pokriva više i ima male džepiće za protezu", tvrdi glasnogovornik brenda za Independent.
Kolekcija bi trebala pomoći ženama kako bi pronašle odgovarajuće odjevne komade za vrijeme oporavka. Ženama se preporuča da nose mekane grudnjake koji razdvaja košarice i da izbjegavaju žice kako bi izbjegle zatezanje.
Čitajte još:
- Prevencija raka dojke: 10 savjeta liječnice Angeline Jolie
- Gotovo polovica dijagnoza raka povezana je s prekomjernom tjelesnom težinom i pretilošću
- Mamografija jednom godišnje nakon 40. godine spriječila bi većinu smrtnih slučajeva?
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!