Polazeći od podatka da samo četiri posto žena diljem svijeta sebe smatra lijepima, Dove se upustio u svojevrstan društveni eksperiment ne bi li preostalih 96 posto uvjerio da su ljepše nego što misle.
Angažirali su sedam žena različite dobi i jednog od ponajboljih FBI-jevih forenzičnih umjetnika i majstora skiciranja Gila Zamora da napravi skice njihovih lica na temelju vlastitog opisa te opisa objektivnih promatrača.
'Nismo, zapravo, znali o čemu se radi. Rekli su nam da se opišemo i da koristimo neutralne termine te opisujemo samo činjenice', kazala je 40-godišnja Kela Cabrales, jedna od sudionica kampanje, za HuffPost Women.
Ranije toga dana, žene su zamoljene da provedu neko vrijeme sa strancima, iako niti jednoj strani nije rečeno zašto. Ti su ih stranci kasnije trebali opisati. Dvije skice nastale prema vlastitom opisu te opisu stranca stavljene su jedna pored druge i razlika je bila prilično vidljiva.
Slogan akcije kampanje Real Beauty je: 'Ljepši ste nego što mislite'. U našoj fotogaleriji provjerite skice i uvjerite se da je to uistinu tako.