Izložbe i događanja u Staroj Klaonici u Heinzelovoj u petak i subotu 11. i 12. lipnja 2011. okupile su više od osam tisuća ljudi, dvostruko više u odnosu na prvo izdanje festivala, što pokazuje ne samo zanimanje za produkciju upravo mladih autora, već naglašava i sjajan potencijal čitavog nekadašnjeg industrijskog kompleksa u Heinzelovoj za povremena i kontinuirana kulturna događanja kakvih trebamo više.
U izuzetnoj atmosferi mnogobrojna publika imala je priliku razgledati D-sajam, izložbu mladih dizajnera do 35 godina, komercijalni dio sajma D-market te četiri prateće izložbe: Young Balkan Designers, Croatian Designers' Impact, Kafana i ReAktor Re:Pair.
U istom prostoru održana su i predavanja Maroja Mrduljaša, Zorana Jedrejčića, Chrisa Kabela i predstavnika organizacije Mikser, filmski program posvećen nizozemskom dizajnu te dizajneru i umjetniku Ivanu Picelju, a od 22:00 sve do nedjelje rano ujutro trajao je i party u organizaciji Peperminta i Protokola. U nedjelju 11. lipnja održano je i posebno izdanje radionice za djecu Dizajnerska početnica, koju je vodila Ksenija Jurinec.
'Zahvaljujemo svima koji su nas posjetili, družili se s nama i podijelili među sobom dobru vibru Dana dizajna, zahvaljujemo svima koji su nas podržali i pomogli, pa i najmanjom gestom! Vidimo se opet iduće godine!', poručili su članovi tima Dana D.
Međunarodni stručni žiri u sastavu: Maroje Mrduljaš (kritičar dizajna, Zagreb), Zoran Jedrejčić (produkt dizajner, Milano) i Chris Kabel (produkt dizajner, Rotterdam); dodijelio je dvije nagrade izlagačima na D-sajmu te dva posebna priznanja. Posebnu nagradu dodijelila je i publika Dana D.
Prvu nagradu kolektivno su dobili svi timovi proizašli iz radionice inkluzivnog dizajna 'Extra / ordinary design', održane u Zagrebu 2011. pod pokroviteljstvom British Council Hrvatska u sklopu projekta New Work New Audiences i i Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva, u organizaciji Studija dizajna Arhitektonskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskog dizajnerskog društva u suradnji s Helen Hamlyn Centrom pri Royal College of Art iz Londona, te ustanovom URIHO i Udrugom za promicanje inkluzije (UPI). Riječ je o sljedećim izlagačima: extraordinary grafika, Viktor Žiraha, URIHO metal team, Inclusive design workshop / keramika i Tekstilni tim URIHO.
Obrazloženje stručnog žirija: Nagrađuje se grupa autora i projekata koji su rezultat produktivnog modela bliske suradnje i zajedničkog rada naručitelja/investitora, dizajnera i samih radnika/proizvođača. Kroz format radionice i kolektivnog istraživanja nastojalo se već u prvom koraku uskladiti potrebe investitora, afirmirati dizajn i razmišljati tržišno. Predloženi radovi nastavljaju se na već uspostavljenu i provjerenu tradiciju naručitelja/proizvođača i realistično prihvaćaju njihove mogućnosti, no dizajnom se nastoji unaprijediti funkcionalna i estetska svojstva proizvoda i učiniti ih i inventivnijima, kvalitetnijima, pa time i tržišno konkurentnima. Radovi se vežu za 'inkluzivni dizajn' i cilj projekta je emancipacija osoba s raznim poteškoćama što je za svaku pohvalu, no žiri smatra da spremnost investitora na ovakve akcije predstavlja i općenito potencijalno uspješan model sinergijskog rada svih aktera u proizvodnji gdje je dizajn jedan od integrativnih elemenata. Žiri ističe da ne nagrađuje samo dizajn, nego cijelu inicijativu.
Druga nagrada:Amila Hrustić (Sarajevo) Obrazloženje stručnog žirija: Rad kreativno i artikulirano ispituje medij modnog dizajna i nudi nova rješenja u korištenju materijala, u ovom slučaju papira. Od tog jeftinog materijala dizajnirani su odjevni predmeti koji su nose notu glamura, vizualno i tehnološki su elokventni, i u vizualnom smislu se oslanjaju na geometrizam i tradiciju op-arta. Radovi su autentični i gotovo radikalni pri čemu nude jednu specifičnu interpretaciju ženstvenosti u modi.
Posebno priznanje:Hrvoje Živčić (Zagreb) Obrazloženje stručnog žirija: Samoproducirana publikacija okuplja 5 različitih žanrova autora koji dijele zajednički svjetonazor i interese. Svaki od žanrova je u tipografskom smislu naoko rudimentaran, ali tipografski pažljivo promišljen i dorađen a da je zadržan i izvorni karakter tekstualnog i vizualnog materijala.
Tako dizajner nije intervenirao u autorsku organizaciju teksta i ostavio ga je 'neuređenog', ali je tražio najprikladniji, a još uvijek neutralni tipografski okvir za sadržaj. Projekt predstavlja jednu novu formu koja nasljeđuje fanzine, samizdate i slične projekte i ističe relevantnost tiskanog medija.
Posebno priznanje:Niko Mihaljević (Zagreb) Obrazloženje stručnog žirija: Autor je ponudio tri grafički elokventna i ujednačena grafička rada koje povezuje samosvojni i autentični pristup usmjeren na što iskrenije i neposrednije posredovanje sadržaja koji se obrađuje. Posebno treba istaknuti publikaciju o bivšoj tvornici dugmadi koja u tri dijela koja obrađuju povijest i dokumentaciju o tvornici, aktualnu aproprijaciju od strane samog autora i drugih protagonista subkulturne scene, te scenarije sudbine tog prostora koji predlažu razni pretendenti.
Kako je sam dizajner ujedno i 'skvoter'/korisnik prostora, on je aktivni svjedok/protagonist njegovog života što njegovom projektu daje životnost i autentičnost. S druge strane, analitički pristup i u uredničko-sadržajnom i vizualnom smislu je uvjerljiv, nepretenciozan ali i dorađen.
Nagrada publike, o kojoj su odlučivali posjetitelji Dana D tijekom trajanja festivala, pripala je dizajnerskom kolektivu Kombinat (Petar Mudnić Cerineo, Maja Paskaš, Vedran Židanik, Gasper Sopi, Josip Harapin).