''Svake sezone nastojim otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji; kao dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije tonove ovog puta'', započinje predstavljanje svoje nove kolekcije LINK by Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020 dizajnerica Ogi Antunac.
U kolekciji se pojavljuje svijetlo siva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ''cool jaknama''.
Kolekcija
je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu,
nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion
Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u
Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma.
Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje
fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovog puta odlučila za tehniku
digitalnog kolaža, kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion
formi.
Riječ
je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti
početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se
sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost
tkanine. Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz
klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look
book-a.
Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj
način priča priču image-a branda.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!