Nije tajna da su banane oduvijek bile među pet najprodavanijih proizvoda u svakoj trgovini. Kako u najvećim hipermarketima tako i u kvartovskim dućanima. Banane uvijek prođu, neovisno o cijeni, godišnjem dobu i lokaciji trgovine.
Praktično je, dakle, proizvod koji se najbolje prodaje označiti šifrom 1 (jedan). Osim toga, objasnili su za tportal iz jedne od najvećih trgovačkih tvrtki, visoko pozicioniranje banana u odnosu na drugo voće i povrće ima veze i s abecedom.
Iako avokado, ananas, artičoka ili aronija po abecednom redu dolaze prije banana, one su zbog velike potražnje, ali i velike zarade koju donose trgovcima dobile mjesto broj 1.
Istini za volju, nisu u baš svim trgovinama na svijetu banane broj 1, ali u zaista velikoj većini jesu.
Banana je, inače, četvrta biljka u svijetu koja se koristi za prehranu. Godišnje se više pojede samo riže, pšenice i kukuruza.
Osim banana, u top pet artikala u gotovo svim trgovinama ulaze i kruh, meso (svih vrsta), mlijeko i Coca Cola.