Svi stalno grintaju o sporim i neljubaznim konobarima, ali nitko se ne zapita kako je njima ustvari i s kakvim sve gostima imaju posla. Zaposlenici u restoranima na Twitteru su olakšali dušu i podijelili svoja najgora iskustva s gostima iz pakla. Sve je započelo kada je jedan korisnik posvetio status konobarima, koji su najčešće podcijenjeni.
'Udavio bih nekoga'
"Ljudi koji rade u restoranima hrabriji su od marinaca. Pozdravljam vas!", poručio je u svom pretjeranom tvitu i dodao: "Rad u trgovini je pakao, ali hrana... to je još stoput gori pakao. Ja nikad ne bih mogao, udavio bih nekoga." Ljudi su se složili i počeli ispisivati vlastita iskustva.
"Konobarenje mi je najgori posao koji sam ikad radila. Jedna je k*ja prigovarala kako njezin milkshake nije spravljen kako treba. Ja sam ga samo prelila u drugačiju šalicu i zamijenila slamku. Rekla je da je tada bio puno bolji. Smijeh!" Njezina je objava zaradila gotovo pola milijuna lajkova i tisuću komentara.
Displeased aggressive young woman conflicting with apologetic waiter because of poor quality of dish in restaurant
Samo da prigovaraju
"Radila sam u Cheddarsu i netko je doslovno nazvao i pitao koliko košta jelo kod nas. Ne neko specifično jelo, nego jelo općenito. Nisam si mogla pomoći, već sam se hihotala u telefon", ispričala je druga korisnica.
Onda postoje i ljudi koji prigovaraju radi samog prigovaranja. "Jučer je žena naručila dijetnu kolu. Ja sam je osobno natočila, tako da znam da je bila dijetna. Kad sam joj donijela na stol, rekla je: 'Ovo je klasična kola, preslatka je'. Vratila sam se natrag i donijela joj novu dijetnu kolu, koja je odjednom bila dobra. Ne razumijem", napisala je zbunjena konobarica.
Zlo ako odgovoriš
"Bio je tip koji je komentirao kako salata ima okus kao da je izvučena iz torbe. Rekao sam mu: 'Da, vrt nam danas ne radi', zbog čega sam poslije imao problema", priznao je jedan tviteraš. Nekoliko njih se požalilo na starije goste, koji nemaju pametnijeg posla nego konobarima zagorčavati život.
"Stariji ljudi nisu zadovoljni s narudžbom ako prije toga ne prigovore najmanje 65 puta i vrate hranu", napisao je netko, a drugi se korisnik nadovezao svojim bizarnim iskustvom: "Bila je neka starija žena koja je prigovarala jer je hrana došla prebrzo, a ona još nije bila gladna. Vratila je narudžbu i onda smo joj morali napraviti novo jelo 15 minuta poslije."