Tehnološki div priopćio je u srijedu da je zabranio oglase za "proizvode povezane s koronavirusom kojima se nastoji stvoriti panika ili koji navode da njihovi proizvodi garantiraju lijek ili sprječavaju pojavu virusa".
"Primjerice, oglasi za zaštitne maske za lice, kojima se implicira da su jedine preostale ili tvrdi da sprječavaju širenje virusa, neće biti dopušteni na našim platformama."
Društvena mreža kaže da će i dalje raditi na tome da se "ograniči širenje dezinformacija i štetnog sadržaja o koronavirusu" te povezivati korisnike s informacijama koje objavljuju "stručne zdravstvene organizacije".
Preko 80.000 ljudi zaraženo je koronavirusom. Prvi slučaj je zabilježen u središnjoj Kini u prosincu 2019. Dosad je preminulo gotovo 3.000 ljudi.
U srijedu je bilo više novih slučajeva zaraze izvan Kine nego u njoj "po prvi put otkad je potvrđen prvi slučaj", objavila je Svjetska zdravstvena organizacija (WHO).
Zbog straha od koronavirusa u panici se kupuju zaštitne maske za lice i dezinfekcijski sprejevi, a mnogi tu paniku nastoje iskoristiti za stjecanje profita.