Vlasnik tog lokala, Vicko Sršen, obratio se Slobodnoj Dalmaciji e-mailom u kojem je iznio svoju stranu priče odbacujući prozivke i optužbe.
"Vlasnik broda točno je znao što naručuje"
Piše tako da se slučaj sveo na izjave tipa 'rekla-kazala', da gost, kapetan broda, nije znao o kakvom je vinu riječ te da je vino zapravo naručio vlasnik 68-metarskog broda Lady Christine.
"Vlasnik broda točno je znao što naručuje i bio je upoznat s vinskom kartom. Uobičajeno je kako se zna upriličiti "kapetanska večera" koja se sastoji od toga da budu prisutni članovi posade, kapetan i vlasnik broda. Plaća kapetana ovoga broda iznosi nešto više od 25.000 eura, tako da je običaj za kapetana jednom godišnje "počastiti" vlasnika broda i posadu. Poseban zahtjev kapetana za tu večer bio je da u restoranu ne budu prisutni drugi gosti osim njih. Dakle, restoran je bio potpuno rezerviran za to društvo", objašnjava vlasnik restorana okolnosti u kojima je upriličena večera koja je navodno prisjela gostima zbog (pre)skupe boce vina.
"Cijena vina bila je u vinskoj karti"
Nadalje, kaže vlasnik konobe, čudi ga što se gosti žale na cijenu vina koje su sami naručili.
"Posebice je vrlo neozbiljno žaliti se na neki artikal, a ne znati ništa o tome artiklu - primjerice vrstu vina i godinu berbe", kaže te redom navodi ispravke 'netočnih navoda'.
Radilo se, kaže, o vinu Stagnum, ali unikatnom primjerku berbe iz 1993. godine kojeg nema u redovitoj prodaji. Nadalje, kaže, netočno je da je nabavna cijena tog vina 380 kuna nego 3000 kuna "a budući da su rijetki unikatni primjerci, cijenu može formirati vlasnik artikla", ističe.
Gostima je, kaže dalje, izdao uredan fiskalni račun, a cijena vina se nalazila u vinskoj karti koje su bile na stolovima.
"Naručili su vino bez ikakvog negodovanja"
"Gosti su upoznati s cijenom vina i vrstom vina od konobara te im je kazano kako je riječ o posebnom vinu koje nije iz redovite berbe te koje nakon otvaranja treba čekati dva do tri sata prije konzumacije. Upozoreni su opet nakon toga kako je riječ o iznimno rijetkom i skupom vinu. Pristali su i naručili vino bez negodovanja bilo koje vrste, dapače uz dodatna afirmativna pitanja o načinu pripreme od vlasnika broda", piše vlasnik konobe.
Na kraju, napominje, gosti su bili iznimno zadovoljni večerom, a nikako 'namagarčeni' kako je poslije pisalo u medijima.
"Krajnje je neozbiljno žaliti se na neki artikal, a ne znati nista o tome artiklu - primjerice, vrsti vina i godinu berbe vina koja je iznimno rijetka. I još je gore kazati kako ne zna o kojoj je godini berbe riječ", zaključio je vlasnik konobe.