niz nelogičnih poslovanja /

Sindikat strojovođa ošto kritizirao direktora HŽ Carga: 'Možda netko zaustavi budalu!'

Image
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Spomenuti Željko Pokrovac došao je na mjesto direktora HŽ Carga iz prodaje TŽV Gredelja. Mrgan ističe kako je HŽ Cargo dobio kredit Svjetske banke za lokomotive, ali da novci stoje a kamate rastu

23.11.2017.
12:56
Luka Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

Sindikat strojovođa Hrvatske u četvrtak je na konferenciji za novinare žestoko napao šefa Uprave HŽ CargaŽeljka Pokrovca, teško ga optuživši kako novcem te tvrtke spašava TŽV Gredelj, koji je u stečaju, kao i HŽ Putnički prijevoz, kako bi tvrtka mogla završiti godinu s pozitivnim financijskim stanjem na kontu, piše 24 sata. 

"Pokrovac je u Gredelj poslao šest lokomotiva na popravak koje su mjesec dana prije toga vozile i doslovce su se same odvezle do Zagreba. Odjednom iz Gredelja javljaju da je na svih šest lokomotiva uočen puknuti blok motora i da se troškovi povećavaju za milijun kuna. To je kvar koji do sad u HŽ-u nismo poznavali", rekao je predsjednik sindikata Nenad Mrgan. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spomenuti Željko Pokrovac došao je na mjesto direktora HŽ Carga iz prodaje TŽV Gredelja. Mrgan ističe kako je HŽ Cargo dobio kredit Svjetske banke za lokomotive, ali da novci stoje a kamate rastu. Optužuje Pokrovca da je ne dirajući taj iznos krenuo popravljati lokomotive uz odluku da se troškovi plate iz tekućeg poslovanja Carga, umjesto iz kredita. 

Također tvrdi da je Pokrovac prethodno u Gredelju radio za vrijeme nedavno uhićenog stečajnog upravitelja Pere Hrkaća te da je uvjeren da je lokomotive u Gredelj poslao kako bi pogodovao svojoj bivšoj tvrtki bez ikakvog natječaja, uz plan da potpiše određene anekse ugovora kojima bi trošak popravka ispao što veći. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Time nameće zaključak da novcem Carga spašava Gredelj koji je u stečaju i za koji misli da nema ni radnika ni sredstava da lokomotive zaista i poprave. Mrgan je naveo i da se radi o lokomotivama starim 50 godina, koje će i nakon popravka zbog starosti trošiti enormnih 100 litara ulja na ličkoj pruzi između Splita i Ogulina, dok bi normalno bilo da troše oko 40 litara. 

Pojasnio je zašto gotovo pet godina niti jedan HŽ nije u Gredelj slao lokomotive na popravak, iako je nominalni vlasnik Gredelja HŽ Putnički prijevoz. Rekao je kako je prijašnjih godina HŽ poslao u tu tvrtku tri lokomotive koje su se pod garancijom vratile u Gredelj jer su one izgorjele na probnoj vožnji. Mrgan optužuje da te opožarene lokomotive i dalje stoje u Gredelju, da se nikad nisu vratile te da je Cargo zbog njih podigao tužbe. Sindikalni čelnik kaže i da su dolaskom Pokrovca iz Gredelja u Cargo te tužbe povučene pred samu prvostupanjsku presudu i da je tako direktno oštetio Cargo. 

"Zgroženi smo čovjekom koji je opterećen lokomotivama i koji priča kako Cargo ima 170 lokomotiva koje nitko do njega nije popravljao. Cargo trenutačno ima dovoljno lokomotiva za svoje terete i popravci nam uopće ne trebaju", izjavio je Mrgan, piše 24 sata.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo