Radovi su počeli još 2014. godine, no izvođač radova je u jednom trenutku ostao bez materijala pa je državi trebalo punih godinu dana da shvati kako od radova neće biti ništa. Tek tada je raskinut ugovor. Projekt je vrijedan 30 milijuna eura, a najvećim je dijelom financiran novcem iz Europske unije.
Pusta obećanja: U ove gigantske projekte uloženi su milijuni, a sve što nam je ostalo su prah i pepeo



Radovi su počeli još 2014. godine, no izvođač radova je u jednom trenutku ostao bez materijala pa je državi trebalo punih godinu dana da shvati kako od radova neće biti ništa. Tek tada je raskinut ugovor. Projekt je vrijedan 30 milijuna eura, a najvećim je dijelom financiran novcem iz Europske unije.

Od 1. lipnja Zagrepčani i svi ostali posjetitelji trebali su uživati u svim čarima ljeta uz Savu, no projekt turskih i španjolskih arhitekata se odužio. Na provedeni natječaj za izradu privremenih montažnih objekata, nužnih za realizaciju projekta "Aktivnosti na Savi", nitko se nije javio.

Od 1. lipnja Zagrepčani i svi ostali posjetitelji trebali su uživati u svim čarima ljeta uz Savu, no projekt turskih i španjolskih arhitekata se odužio. Na provedeni natječaj za izradu privremenih montažnih objekata, nužnih za realizaciju projekta "Aktivnosti na Savi", nitko se nije javio.

Grafiti, smeće i razbijeni prozori prizor je koji kiti toranj na Savskoj 28. Sada simbolom propasti Agrokora, Cibonin toranj nekad je bio dika i ponos građana. Krajem 2017. godine su u vlasništvu Agrokora bile poslovne prostorije od prvog do četvrtog kata i, zanimljivo, tada su iz Agrokora najavili kako "preostali prostori neće dugo ostati prazni".

Grafiti, smeće i razbijeni prozori prizor je koji kiti toranj na Savskoj 28. Sada simbolom propasti Agrokora, Cibonin toranj nekad je bio dika i ponos građana. Krajem 2017. godine su u vlasništvu Agrokora bile poslovne prostorije od prvog do četvrtog kata i, zanimljivo, tada su iz Agrokora najavili kako "preostali prostori neće dugo ostati prazni".

Oko stotinu stanovnika zagrebačkog Rudeša već 41 godinu čeka da Grad Zagreb provede odluku o otkupu i rušenju kako bi građanima zapadnog dijela grada omogućili još jednu prometnicu prema centru pa bi se tako ionako prometna Baštijanova spojila s naseljem Špansko i postala mnogo prometnija.

Oko stotinu stanovnika zagrebačkog Rudeša već 41 godinu čeka da Grad Zagreb provede odluku o otkupu i rušenju kako bi građanima zapadnog dijela grada omogućili još jednu prometnicu prema centru pa bi se tako ionako prometna Baštijanova spojila s naseljem Špansko i postala mnogo prometnija.

Oko stotinu stanovnika zagrebačkog Rudeša već 41 godinu čeka da Grad Zagreb provede odluku o otkupu i rušenju kako bi građanima zapadnog dijela grada omogućili još jednu prometnicu prema centru pa bi se tako ionako prometna Baštijanova spojila s naseljem Špansko i postala mnogo prometnija.

Gotovo 300 milijuna kuna potrošeno je na tunel i most koji nikad nisu dovršeni, a od prometnih rješenja ništa. Kao i svi ostali, ovaj projekt također je bombastično najavljivan još prije šest godina. Tunel je trebao biti rješenje prometnih gužvi u Omišu i dio jedne velike obilaznice, no danas doslovno vodi u provaliju.

Gotovo 300 milijuna kuna potrošeno je na tunel i most koji nikad nisu dovršeni, a od prometnih rješenja ništa. Kao i svi ostali, ovaj projekt također je bombastično najavljivan još prije šest godina. Tunel je trebao biti rješenje prometnih gužvi u Omišu i dio jedne velike obilaznice, no danas doslovno vodi u provaliju.

Gotovo 300 milijuna kuna potrošeno je na tunel i most koji nikad nisu dovršeni, a od prometnih rješenja ništa. Kao i svi ostali, ovaj projekt također je bombastično najavljivan još prije šest godina. Tunel je trebao biti rješenje prometnih gužvi u Omišu i dio jedne velike obilaznice, no danas doslovno vodi u provaliju.

Prisjetimo se kako su neslavno završili projekti hidroelektrane Omble, istraživanje ležišta nafte i plina u Jadranu, modernizacija Ininih rafinerija, termoelektrane Pllomin 3 i Peruća... Od svega, u zadnjih 25 godina nije realizirano gotovo ništa. Sve te Energetske strategije napisane su "ofrlje", a bitnih informacija u njima nema.

Prisjetimo se kako su neslavno završili projekti hidroelektrane Omble, istraživanje ležišta nafte i plina u Jadranu, modernizacija Ininih rafinerija, termoelektrane Pllomin 3 i Peruća... Od svega, u zadnjih 25 godina nije realizirano gotovo ništa. Sve te Energetske strategije napisane su "ofrlje", a bitnih informacija u njima nema.

Prisjetimo se kako su neslavno završili projekti hidroelektrane Omble, istraživanje ležišta nafte i plina u Jadranu, modernizacija Ininih rafinerija, termoelektrane Pllomin 3 i Peruća... Od svega, u zadnjih 25 godina nije realizirano gotovo ništa. Sve te Energetske strategije napisane su "ofrlje", a bitnih informacija u njima nema.

Radovi su počeli još 2014. godine, no izvođač radova je u jednom trenutku ostao bez materijala pa je državi trebalo punih godinu dana da shvati kako od radova neće biti ništa. Tek tada je raskinut ugovor. Projekt je vrijedan 30 milijuna eura, a najvećim je dijelom financiran novcem iz Europske unije.

Od 1. lipnja Zagrepčani i svi ostali posjetitelji trebali su uživati u svim čarima ljeta uz Savu, no projekt turskih i španjolskih arhitekata se odužio. Na provedeni natječaj za izradu privremenih montažnih objekata, nužnih za realizaciju projekta "Aktivnosti na Savi", nitko se nije javio.

Grafiti, smeće i razbijeni prozori prizor je koji kiti toranj na Savskoj 28. Sada simbolom propasti Agrokora, Cibonin toranj nekad je bio dika i ponos građana. Krajem 2017. godine su u vlasništvu Agrokora bile poslovne prostorije od prvog do četvrtog kata i, zanimljivo, tada su iz Agrokora najavili kako "preostali prostori neće dugo ostati prazni".
Razrađene su strategije i izgled infrastrukture, dogovoreni arhitekti i, naravno, iznos koji će sve to pokriti, ali od konačnog produkta - ništa. Epitet koji bi mogao opisati većinu najavljenih projekata je "traljavo".