OBJAVLJENI NOVI PODACI: /

Ovo su najgledanije televizije i emisije u Hrvatskoj

Image

Posljednjeg je mjeseca prošle godine NOVA TV bila najgledanija televizija u Hrvatskoj, dok je najgledanija emisija bio 'Supertalent'.

25.1.2018.
15:09
VOYO logo

Prema podacima o gledanosti televizija agencije AGB Nielsen, objavljenima na stranicama Vijeća za elektroničke medije (VEM) programi Nove TV (Nova TV i Doma TV) bili su najgledaniji u prosincu prošle godine s 29,16 posto gledanosti (share), a u istom razdoblju sva četiri televizijska programa Hrvatske radiotelevizije imali su ukupnu gledanost od 28 posto.

Od 10 najgledanijih emisija, 8 je od Nove TV

Nova TV je, prema tim podacima, na kraju prošle godine potvrdila status najgledanije televizije u Hrvatskoj, HRT kao javna radiotelevizija je druga, a RTL treća s ukupnom gledanošću njihova tri programa od 22,02 posto. U prosincu je Nova TV potvrdila svoj status najgledanije i u kategoriji top deset emisija – čak osam njihovih emisija ušlo je među prvih deset i na prvih je šest mjesta te ljestvice, RTL ima dvije emisije, a HRT niti jednu u sve tri ciljne skupine obuhvaćene istraživanjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema AGB Nielsenu, najgledanija emisija u prosincu u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bila je talent show emisija Nove TV 'Supertalent' s 19,55 posto, a slijedi dramska serija 'Čista ljubav' prikazana na toj televiziji s 18,73 posto AMR-a (average minute rating) kojim se označava prosječan postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju.

S druge strane, te su emisije imale čak 43,7 odnosno 43,86 posto sharea, to jest udjela gledanosti u hrvatskoj populaciji koja je u tom trenutku gledala televiziju. Za istaknuti je da je Dnevnik Nove TV prikazan 10. prosinca imao 18,49 posto gledanosti i čak 40,3 posto sharea te je kao jedina informativna emisija ušla u top deset po gledanosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manja ukupna gledanost TV

GLEDANOST TELEVIZIJA HTV-ov novi 'Dnevnik' razočarao

Image
GLEDANOST TELEVIZIJA /

HTV-ov novi 'Dnevnik' razočarao

Image
GLEDANOST TELEVIZIJA /

HTV-ov novi 'Dnevnik' razočarao

Zanimljivo je i kako smo, prema istraživanju AGB Nielsena, u prosincu prošle godine proveli čak tri posto manje gledajući televizijske programe nego u istom razdoblju 2016.

Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u prosincu prošle godine iznosio je 293 minute, a u isto doba 2016. bio je 302 minute.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike