GLEDANOST TELEVIZIJA /

HTV-ov novi 'Dnevnik' razočarao

10.4.2015.
14:43
VOYO logo

Prema istraživanju koje provodi specijalizirana agencija AGB Nielsen, najgledanija emisija u ožujku u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bio je prijenos nogometne utakmice Hrvatska – Norveška na HTV2 sa 21,49 posto gledanosti, a druga najgledanija emisija, ujedno i najgledanija informativna emisija, bio je Dnevnik Nove TV od 22. ožujka s gledanošću od 19,35 posto.

U top deset najgledanijih emisija u toj ciljnoj skupini čak šest ih je HTV-ovih, a četiri su iz programa Nove TV. RTL već drugi mjesec zaredom nema niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Raste HTV1

Prema istraživanju, nastavlja se porast gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije - HTV1 je u siječnju imao 16,95 posto, u veljači 17,83, a prošlog mjeseca 18,01 posto gledanosti, a u porastu je i gledanost HTV 2 sa 6,05 na 6,74 posto. S druge strane, nastavlja se pad gledanosti ostalih programa Hrvatske televizije - HTV3 nastavlja pad ispod dva posto gledanosti i sada je na samo 1,57 posto, a HTV4 zaustavio se na 3,24 posto gledanosti.

Novi Dnevnik podbacio

Glavni aduti nove proljetne međusheme HTV-a koja je startala u ožuku - dramska serija Crno bijeli svijet i novi središnji jednosatni Dnevnik nisu ostvarili gledanost koju redovito imaju dramske i informativne emisije konkurentskih televizija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Primjerice, Crno bijeli svijet nije ušao u top deset najgledanijih emisija u ciljnoj skupini cijele populacije, a u ciljnoj skupini gledatelja od 18 do 49 godina bila je na trećem mjestu sa 14.14 posto gledanosti iza serije Kud puklo da puklo konkurentske Nove TV s 15,21 posto gledanosti.

Istovremeno, dugo vremena najavljivani novi Dnevnik HRT-a nije ušao u top deset emisija niti jedne ciljne skupine u istraživanju, s druge strane - Dnevnik Nove TV emitiran 22. ožujka imao je čak 19,35 posto gledanosti.

Sve više sjedimo ispred televizora

Prema istraživanju koje provodi specijalizirana agencija AGB Nielsen, gledatelji su u ožujku proveli 7,5 posto više vremena ispred televizijskih ekrana nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u ožujku je iznosio 285 minuta, a u istom razdoblju prošle godine iznosio je 265 minute.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo