POPULARNA DRUŠTVENA MREŽA /

Najveće domaće zvijezde TikToka u Direktu: 'Videe snimamo po par sati, ne snimamo samo gluposti, a od toga živimo'

Najuspješnija TikTokerica u Hrvatskoj bez sumnje je Mimier Makeup, a prate ju i Marco Cuccurin te Dario Marčac

5.11.2021.
22:55
VOYO logo

TikTok je najbrže rastuća društvena mreža, to je razlog zašto mlade više ne zanima Facebook, to je fenomen ovog trenutka i ove pandemije. Koristi ga milijardu ljudi na svijetu, 70% njih ima manje od 24 godine. Mladi danas možda kolektivno imaju poremećaj pažnje - ali to ih ne priječi da satima jedan za drugim gledaju videe od 15 sekundi.

Nekoga tko pjeva, pleše, sudjeluje u challengeu, zadaje challenge, šminka se, priča zgode o svojem mlađem bratu. Ono što je zanimljivo - najveće zvijezde TikToka nisu neke slavne pjevačice i glumce, tamo ne caruje Kim Kardashian - nego mladi, do jučer nepoznati ljudi, ljudi koji imaju neki talent koji mogu pokazati u videu do minute. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najuspješnija TikTok zvijezda je 17-godišnja plesačica koju prati 128 milijuna ljudi. Mladi Senegalac Kabane Lame drugi je najuspješniji, ne govori ništa, ali se ruga svemu. 

Najuspješnija TikTokerica u Hrvatskoj bez sumnje je Mimier Makeup, Mirta Miler, čije upute za šminkanje gleda 10 milijuna ljudi. Dakle duplo više nego Hrvatska ima stanovnika. Šminkati se voli i Marco Cuccurin, još jedan velika zvijezda TikToka, koji svoje fanove privlači - glupostima i istinom. Dario Marčac skače u fontanu, vježba, za publiku od pola milijuna ljudi. Njih troje bili su gosti večerašnjeg RTL Direkta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
novi smjer tvrtke /

Zašto je Facebook promijenio ime u Meta? Za RTL Danas objašnjava stručnjak: 'Mlada publika više ne koristi Facebook'

Image
novi smjer tvrtke /

Zašto je Facebook promijenio ime u Meta? Za RTL Danas objašnjava stručnjak: 'Mlada publika više ne koristi Facebook'

Marca Cuccurina prati gotovo 400 tisuće ljudi te na svom TikToku radi videe na kojima se šminka i kuha. 

"Radim raznovrstan sadržaj. Nisu gluposti, slažem se da tu ima i humora koji je prilagođen i za djecu i tinejdžere, ali ima tu i raznih recepata, make up tutoriala pa svatko može naći nešto za sebe", kazao je.

Mirta  je ispričala kako je ona počela svoju TikTok priču.

Mirta, rekorderka Hrvatski 9 milijuna ljudi znači da te gledaju i izvan Hrvatske. Najpopularnija u regiji. Kako se to dogodilo? 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja se šminkam, počela sam na hrvatskom i onda sam skužila da mi je za šminku i što sam htjela raditi publika na Balkanu nije toliko u tome koliko su Amerikanci. Odlučila sam pričati engleski jer mi je to malo bilo prirodnije za moj sadržaj i onda se to tako razvilo do preko 9 milijuna pratitelja. U Americi su, UK-u, Brazilu, od svuda", kazala je. 

Darija na TikToku prati nešto više od pola milijuna ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Fokusirao sam se više na hrvatsku i regiju. Krenuo sam sa zabavnim sadržajima i videima na različite načine, sad sam više prešao ne edukaciju pa sam zadnje imao 60 days challenge gdje sam napravio transformaciju tijela, ima svega raznovrsnog", kazao je. 

Svi troje kažu kako trenutno zarađuju i žive od TikToka. 

"Može se živjeti od toga. Ja uz ovaj posao sam primarno bio kuhar, radio u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, prošao europska natjecanja, nakon tog sam završio vizažističku školu tako da imam dva zanimanja i nekakav back up. Razmišljam da treba imati korak naprijed. TikTok je trend, trendovi imaju svoj vrhunac koji uvijek pada. Treba biti pametan i imati biznis moment i razmišljati što mogu još", kaže Marco. 

"Kod mene je krenulo spontano, više sam preko Instagrama vidio sve prvi puta prije godinu i pol o čemu se radi i praktički došlo je do posla na način da sam otvorio cijelu agenciju za digitalni marketing i osim mene su tu uključene još dvije osobe. Osim TikToka vodimo i profile kompanija ", ispričao je Dario.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komentirali su i kako to da je TikTok doživio boom i kako to da Facebook više nikog ne zanima. 

"Ja više ne gledam ništa drugo. Imam Instagram i volim ga jer sam počela na njemu i imam tamo drugu publiku jer je tamo publika iz Indije i zemalja gdje je TikTok zabranjen, tamo je publika koja nema aplikaciju i ne gledam druge aplikacije. Meni je jasno zašto su se ljudi prebacili. To je zbog toga jer se možeš s osobom više povezati i videi su malo više interaktivniji nego slike i filtrirana Instagram slika", kazala je Mirta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mladi vole sve brzo, nemaju strpljenja i brzo gube koncentraciju, a ti ovdje u 15 sekundi dobiješ gotov sadržaj i nešto što te zadrži, tako da mislim da je i to jedna od prednosti", ispričao je Marco.

Tvrdi i da se na TikToku talent cijeni.  

"Postoje primjeri onih koji nemaju neki talent, zgodni su i lijepi su pa su došli tu gdje jesu, ali mislim da svatko od nas nosi očito talent ako je došao do negdje", kazao je Marco.

"Bit cijelog TikToka je da je ful sve spontano", smatra Dario.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mirta, Marco i Dario otkrili su nam koliko im treba video da naprave jedan TikTok video.

"Ovisi kako koji dan. Prije sam puno crtala po licu ali sam shvatila da to jako nije time efektive, studirala sam ekonomiju i učili su nas da budemo ekonomični. Previše vremena, premalo povrata na to vrijeme po mojim procjenama. Bila sam to ćemo raditi ali to će biti ekskluzivni trenutak, a ja ću više raditi nešto što svaka osoba može, hoće neki savjet u vezi šminke, može pogledati video i  naći nešto za sebe da nije toliko vremenski teško za napraviti", kazala je Mirta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Za neke videe treba i po nekoliko sati. Kad snimam video snimam ga van TikToka i uzimam kadar po kadar, različite scene, spajam ih na jedno mjesto, dodajem sound i voice over, a poslije videe koji su kratki", kazao je Dario te pokazao u emisiji kako funkcionira TikTok. 

No, gosti RTL Direkta također na TikToku govore i neke intimne stvari pa se Marko outao.  

"Želim da to ljudi čuju i to i neke druge situacije. TikTok je realan ali ljudi se opet trude pokazati ono što nisu, a želim dati sto posto sebe, da ljudi znaju da se mogu povezati sa mnom", kazao je.

Rekao je i kako mu je milijun ljudi dalo podršku, ali ga i milijun ljudi nije podržalo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Moj cilj nije bio nametnut to, cilj je bio da pričamo o tome jer je to normalno. Na kraju dana bitno je da si dobar čovjek. Želim da ljudi znaju da je to prisutno svuda oko nas. Imam jako otvoren odnos s publikom, nedavno sam ostao bez mame, imam potrebu to reći jer želim da publika zna da imamo probleme i da to osjete kad gledaju videe", kazao je Marco. 

"Postoji puno stvari koje ne bih govorila koje su previše. Ne uplićem ni svoju familiju, nikad ni osobne stvari. Priče iz tinejdžerskih dana obožavam slušat ali mislim da je ljudima problem da moraju shvatiti da nisu svi baš otvorenog uma kao ja oko toga. Mislim si da moramo svi shvatiti da je život kratak, ako ne ispričaš svoju priču tko će", kazala je Mirta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naglašavam da ja sebe ne smatram influencerom i ne idem u tom smjeru. Osoba sam kao i svaka druga samo sam se odvažio snimati određeni sadržaj. Dijelim kao što ekipa dijeli neke svoje situacije, pokazujemo da nismo po ničem različiti ", kazao je Daro.

Komentirali su i ima li hejtera na TikToku kao na drugim društvenim mrežama. 

"Na TikToku ima puno manje hejtera. Danas sam najavu gledao za Facebook, bilo je svašta nešto pa mi se čini da na Facebooku ima puno takvih komentara. Na sadržaju kad ga gledam nije da se svađamo oko tema", ispričao je Dario. 

"Rekla bih da je Facebook po hejt komentarima vrlo poznat i tamo su najtoksičniji komentari, ali na TikToku su bully komentari. Kad sam pričala na hrvatskom to je prštilo od hejt komentara iz Srbije, Hrvatske, cijeli Balkan, da sam glupa, da što se šminkam i trošim vrijeme. Kad sam prešla na engleski od Amerikanaca rijetko kad neki hejt komentar. Naša regija je u problemu što se toga tiče i to mi je žao", ispričala je Mirta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Generalno je ljudima kontroverzno sve što radim. Znao sam da ako ću se odvažiti na taj korak biti sto posto ja da sam spreman i doživjeti hejt, da može pogoditi čovjeka može. Imam kolege koji se bore s psihom zbog toga. To može utjecati na čovjeka ako ne znaš tu barijeru stvoriti", kazao je Marco.

Na pitanje je li TikTok odskočna daska za nešto drugo, Marco odgovara da mu je cilj da postane pjevač. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radim na sebi i na satovima pjevanja i volio bih otići na Doru. San mi je eurosong. Svima nama je to odskočna daska samo u različitim segmentima", kazao je Marco.

"Ne bih bila vizažistica mene to ne zanima, mrzim šminkati ljude. Molim vas, nemojte me tražiti da vam šminkam jer neću. Volim samo šminkati sebe. Ja bih se ostala baviti ovime još neko vrijeme jer meni ipak je to bila cijeli život želja tako da nisam da bih pokupila nešto i otišla u neku totalno treću branšu. Ali za 10 godina, tipa takav je plan da bih se htjela baviti s digitalnim marketingom, da otvorim agenciju, mislim otvorila sam ju ali neću se još s tim baviti", kazala je Mirta. 

"TikTok je najjednostavniji primjer kako osobe koje prepoznaju inovaciju koja još nije otkrivena mogu napraviti rezultate", ispričao je Dario.

A kako se nose s fanovima? 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad je mlađa publika ne mogu sakriti na faci da me znaju od nekud, a studenti reagiraju drugačije. Nakon korone je dosta osoba od 30 plus došlo, a oni drugačije reagiraju", kazao je Dario. 

"Svugdje gdje dođem s dečkom netko se hoće slikati. Stariji će prići prije u prostorima gdje je intimnija atmosfera, a djeca su ta koja trče po cesti i u klubu pa dođu do tebe", ispričala je Mirta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Starija ekipa drži distancu ali ovim putem bih pozdravio mame, one me puno prate zbog make up-a i na toj publici sam ponosan i sretan sam zbog tog da bi možda i svojoj djeci pokazali moj rad. To mi govori da nešto radim dobro", kazao je Marco. 

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo