Jedna od najpoznatijih kompanija na svijetu više se ne zove Facebook, nego - Meta. Nakon što je to objavio osnivač Mark Zuckerberg i virtualnom prezentacijom prikazao novi smjer tvrtke - uslijedilo je more komentara, šala i kritika.
Što novo ime znači za tvrtku čije proizvode koristi gotovo 3 milijarde ljudi i koja je u posljednje vrijeme meta kritika?
"Mislim da im je to pametan potez. Mislim da su zadnjih par godina došli na loš glas. Manje se koristi, mislim da je to dobar potez", komentirao je korisnik Facebooka Jan.
"Imam Facebook, Whatsup, Twitter i Tik tok. 71 godinu tek imam i sve znam", komentirala je korisnica Ines.
Ines, kao i više od 3 milijarde ljudi na svijetu lajka, komentira, shera, skrola. Mark Zakerberg, tvrdi kako i dalje vjeruje u budućnost Facebooka. Zašto je onda Facebook baš sad promijenio ime?
"Razlog je taj što žele razdvojiti percepciju ljudi kada je riječ o društvenoj mreži i o samoj kompaniji, obzirom da kompanija želi staviti naglasak na neke nove kompanije, proizvode koji će više biti namijenjeni mladoj publici koja danas više ne koristi Facebook", objasnio je Dragan Petric, stručnjak za nove tehnologije.
"Naša misija ostaje ista. I dalje je naš cilj zbližavati ljude. Naše aplikacije i njihovi brandovi se ne mijenjanju. I dalje smo kompanije koja dizajnira tehnologiju oko ljudi", rekao je osnivač Facebooka Mark Zuckerberg.
Ta tehnologija nameće nove trendove, a konkurencija je itekako velika. Zato i ovaj rebranding jedne od najpopularnijih društvenih mreža - dolazi s pozadinskom pričom. S obzirom na to da mladi, tinejdžeri, milenijalci, žele brže, dinamičnije, luđe, u Facebooku pripremaju - Metaverse. Ludi spoj realnog i virtualnog namijenjen upravo njima.
"Sada je ideja da kroz taj metavar imamo svoj avatar, neki svoj digitalni lik koji predstavlja nas kao individuu, i koji se druži s avatarima drugih ljudi koje mi doista poznajemo", objašnjava Petric.
A dok ne dođe Metaverse - Meta je sasvim dovoljna za zabavu, čak i ismijavanje na društvenim mrežama. Tako su se mnogi šalili na račun imena - pa su ga uspoređivali s lošom drogom, raznim poštapalicama, a i Twitter je svojim korisnicama poručio - kako njihovo ime ipak ostaje samo Twitter.