Facebook, Instagran, Tik Tok, Watsupp, Viber... Samo su neke od aplikacija i društvenih mreža bez kojih mnogi od nas ne mogu zamisliti svoj dan. No, u nekim drugim zemljama postoje neke druge društvene mreže i aplikacije koje su van granica tih zemalja gotovo pa nepoznate.
Primjerice, u Japanu je najpopularnija aplikacija za dopisivanje Line. Nastala je nakon potresa 2011. godine kada je zbog nesreće cijeli komunikacijski sustav pao. Koristi se najviše u Japanu, ali i na Tajlandu. Osim dopisivanja, moguće je i pratiti slavne osobe, skidati glazbu, plaćati preko aplikacije, zvati taksi, naručivati hranu...
Najpoznatija društvena platforma u Kini je WeChat. Mjesečno broji preko milijardu aktivnih korisnika, od kojih većina živi u Kini, ali koristi se i u jugoistočnoj Aziji te južnoj Africi. To je aplikacija koja služi za dopisivanje, a nalikuje Facebookovom Messengeru.
Osim WeChata, pomoću kojeg možete plaćati račune, taksi, prenositi novac, najpopularnija aplikacija u Kini je QZone, a mnogi bi ga objasnili drugima kao "tamošnji Facebook", tvrdi Synthesio.
Ruska najpoznatija društvena mreža Vk.com mjesečno ima oko 46 milijuna aktivnih korisnika. Vizualno i strukturno je vrlo slična Facebooku te omogućava korisnicima dijeljenje sadržaja u koji ulaze i audio datoteke koje se jednostavno mogu podijeliti s pratiteljima.
Dok ovu mrežu koriste mlađe generacije, popularna je i platforma OK koja ima više starijih korisnika. Aplikacija je usmjerena na pronalaženje bivših kolega ili starih prijatelja s kojima je osoba izgubila kontakt.
Rusija je razvila i platformu sličnu Google+ koja se zove Moi Mir. Pruža gotovo iste usluge kao i Google+, no nije se uspjela proširiti dalje od Rusije, navodi Makeuseof.