Čuli smo optužbe strojovođa, a što kažu u policiji koja vodi istragu? Kako to obično biva, policija ne želi komentirati detalje istrage koja je još uvijek u tijeku tako da danas nisu željeli odgovoriti na pitanja - je li signalizacija radila ili nije i je li vlakovođa vidio crveno svjetlo?
Isto pitanje postavili smo Damiru Novoselu, direktoru Sektora za održavanje HŽ-a.
"Kao i policija, ja vam isto mogu reći da je istraga još u tijeku i iz tog razloga ne mogu iznositi nikakve informacije o signalizaciji je li radila ili nije. To će pokazati rezultati istrage", kazao je.
Kaže kako je dio te dionice remontiran 2014. godine. Signalizacija je održavana cijelo vrijeme, a kako je točno bilo tog dana - treba čekati rezultate istrage, govori Novosel.
"Prijava i kvarova imamo svakodnevno na cijeloj mreži. Od zapaljenja kablova, požara… Konkretno, i na tom djelu je prije nekog vremena bilo zapaljenje kabla kod kolodvora Okučani. U tim trenutcima se zna kako se prometuje", objašnjava direktor.
A kakvo je stanje na terenu sada? "Povučen je dio teretnog vlaka koji se zaustavio prema Novskoj, prema Okučanima je odvučen dio putničkog vlaka. Na pruzi je ostao jedan kontejner sa teretnog vlaka cijeli, jedan smrskani i dva vagona putničkog vlaka", govori.
Trenutno je u fazi uklanjanje jednog vagona putničkog vlaka, a tokom večeri će se ukloniti oba i pristupit će se uklanjanju nedostataka što se tiče kolosiječne rešetke i kontaktne mreže. "Tijekom sutrašnjeg dana bi to trebalo biti otklonjeno, a promet pušten s laganom vožnjom do potpunog otklanjanja", zaključuje naš sugovornik.