Skladba je u četiri dana bila među sto najprodavanijih singlova. Kako pišu njemačka glasila, ovaj naslov PEGIDA-e (kratica za Europski domoljubi protiv islamizacije Zapada) jako se dobro prodaje i čak je s prvog mjesta izgurao Adele i njezin hit "Hello".
Pregledana 150.000 puta
I na Youtubeu videosnimka himne pogledana je gotovo 150.000 puta u četiri dana. No mnogi korisnici interneta podrugljivo su primijetili da himna bez riječi jako dobro odgovara pristašama tog pokreta, smjerajući na to da su potonji neuki i priprosti.
Razlog ove neobične popularnosti instrumentalne skladbe možda nije toliko u samoj skladbi, koliko u činjenici da je Amazon prihod od njezine prodaje namijenio u humanitarne svrhe, organizacijama i dobrotvornim ustanovama koje pomažu izbjeglicama.
"Hvala svim luckastim ljevičarima"
Lutz Bachmann, vođa pokreta zahvalio je korisnicima interneta za negativne komentare jer tako pridonose popularnosti himne. "Hvala svim luckastim ljevičarima za komentare jer se tako naša pjesma penje na vrh, što za nas znači bolju prodaju".
Skladba je nastala o prvoj godišnjici osnutka PEGIDA-e.