CRNA STATISTIKA /

Smrt na dva kotača: Lani poginulo 11 vozača, stručnjak savjetovao: 'Ovo napravite na proljeće'

O nesrećama koje uključuju motocikle, razgovarali smo s Daliborom Majsecom, pomoćnikom načelnika 2. postaje prometne policije Zagreb

Boris Mišević

Boris Mišević

Više od dva desetljeća na TV ekranima, nema terena na kojem nije bio i ljudi s kojima nije razgovarao

3.5.2024.
11:33
VOYO logo

Moto sezona je krenula, a Hrvatsku je ovog proljeća šokiralo nekoliko smrti mladih motociklista na cestama. Početkom ožujka kod Omiša je život izgubio 19-godišnji mladić, a dvadesetak dana poslije, u stravičnoj nesreći u Kaštelima, motociklist se ogromnom brzinom zabio u automobil u kojem je život izgubila mlada majka koja je vozila dijete. Poginuo je i motorist.

Lani je poginulo jedanaestero motociklista. Policija zato svake godine preventivno pokreće akciju I dva kotača su jednako važna kojom žele povećati sigurnost na cestama i smanjiti broj prometnih nesreća s teškim posljedicama. O toj temi razgovarali smo s Daliborom Majsecom, pomoćnikom načelnika 2. postaje prometne policije Zagreb.

Image
OPASNE KOMBINACIJE /

Crni niz na cestama. Prometni stručnjak objasnio što treba postrožiti: 'Treba uvesti i jednu novu odredbu'

Image
OPASNE KOMBINACIJE /

Crni niz na cestama. Prometni stručnjak objasnio što treba postrožiti: 'Treba uvesti i jednu novu odredbu'

O tome kakvo je stanje vezano za nesreće s motociklistima i kolika je smrtnost, Majsec kaže: "Trenutno je stanje zadovoljavajuće. Lani su bile 392 prometne nesreće u kojima je 11 sudionika smrtno stradalo, dok je 266 osoba ozlijeđeno. To je vrlo veliki broj. Ove godine imamo zabilježeno 101 prometnu nesreću u kojima su tri osobe poginule, dok je 59 osoba ozlijeđeno. Sam broj pokazuje da smo zasad na zadovoljavajućoj razini i policija će poduzeti nih preventivnih i represivnih mjera kako bi stanje ostalo na zadovoljavajućoj razini."

Upozorava da bi nakon zime vozači motocikala trebali proći pripreme za ljeto, a to znači trening vožnju. "Da se lagano pripremaju na upravljanje motociklom, a prije svega, da koriste zaštitnu opremu - kacigu koja je zakonom propisana i onu opremu koja nije zakonom propisana, a to su rukavice, jakne, hlače, čizme. Treba paziti da motocikl bude tehnički ispravan, registriran. Najčešće greške su neprilagođena i nedozvoljena brzina kada vozači najčešće precijene svoje mogućnosti. Prejaki motocikli dovode se u opasne situacije i onda dolazi do prometnih nesreća, najčešće s posljedicom."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
GOTOV LOVOSTAJ /

Ljubitelji plave ribe došli na svoje: Vratile se srdele i inćuni, evo koje su cijene