Američki lanac kino dvorana AMC prošle je godine bio blizu bankrota, piše The Verge.
Spas je pronašao u malim ulagačima.
Ovaj lanac kino dvorana lansirao je svoj Investor Connect initiative, kojim su obećali svojim dioničarima beneficije poput besplatnih grickalica i karata za pretpremijere određenih filmskih projekcija.
Ovaj domišljati trik višestruko se isplatio, u izvještaju za medije u kojem su najavili svoju inicijativu povezivanja s ulagačima, direktor AMC-a Adam Aron, rekao je kako mali ulagači sada posjeduju većinu tvrtkinih dionica - "više od 80 %... pri zadnjem brojanju", objavio je Gizmodo.
Za vrijeme ogromnog porasta dionica, veliki ulagači hedge fundova i day traderi mislili su da je to blef, naglašavajući da je cijena dionica napuhana te da se samo čeka trenutak puknuća, no prevarili su se.

burza, dionice, Wall Street burza
Manjak institucionalne potpore AMC-u ne smeta, zapravo, čitava novoosmišljena strategija fokusira se u potpunosti na "male igrače" koji su cijenu dionice podigli s 4.95$ na 20.36$ u jednoj noći.
Za vlasnike - besplatne kokice
"Planiramo imati česti dijalog s našim ulagačima i s vremena na vrijeme nuditi im posebne prilike u našim kinima", rekao je Aron.
"Započet ćemo s posebno velikim kokicama kad god odluče pogledat prvu projekciju u AMC-ovom kinu ovog ljeta"
"Ovi individualni ulagači većinski su vlasnici naših dionica, vlasnici su AMC-a", rekao je Aron.
"Mi radimo za njih. Ja radim za njih. Po definiciji, njihovi interesi i strasti bitni su AMC-u, njihovi interesi i strasti bitni su meni." A bitan je i njihov novac, jer je AMC ovim potezom uspio skupiti kapital kojim bi mogao prebroditi Covid krizu i preživjeti dok se publika ne vrati u potpunosti u kina nakon što je cijepljen velik dio američkog stanovništva.