Milenijalci su generacija rođena između ranih osamdesetih i 2000. godina, a odlikuje ih socijalna tolerantnost, ekološka osviještenost, poznavanje tehnologije i, čini se, nevoljkost da provode noći po klubovima.
U novinskim člancima ih se često proziva da više vole sjediti pred televizorom ili ekranom svojih računala i telefona nego provoditi vrijeme s drugim osobama, licem u lice. Razlozi su za to mnogi, od iscrpljenosti do skupog života velikih gradova, jer mladi danas, suočeni s nesigurnim životom i malim primanjima, ne žele trošiti velike svote na alkohol. Jedno je istraživanje Heinekena, provedeno 2016. godine pokazalo da, i kada se odluče na izlazak, 75% njih pije umjereno.
U članku New York Posta navodi se da se radi o generaciji koja živi umjerenije, te je manje sklona rizicima, ali je isto tako prije shvatila neke stvari: mladi koji su danas u dvadesetima ili ranim tridesetima ne žele provoditi svoje subotnje večeri u besciljnim izlascima koji traju do nedjeljnih jutara, trošiti vrijeme na mučne mamurluke, alkoholne izmaglice ili seksualne odnose kojih se jedva sjećaju.
Većina ih radije bira ostanak doma, na udobnom kauču, u pidžami, gledajući film ili seriju i uživajući u obilju hrane ili dobrom vinu, piše Post.