Na temelju arheoloskih nalaza smatra se da su prva prometna pravila davala prednost ijevoj strani, a sto se objasnjava time da su vecina konjanika i vozaca konjskih zaprega bili desnjaci. Takvi obicaji su se ocuvali u otockim zemljama kao sto su Ujedinjeno Kraljevstvo i Japan i kasnije usli u zakone, koji su ocuvani u najvecem broju nekadasnjih britanskih kolonija.
U kontinentalnoj Evropi se, pak, obicaj voznje na desnoj strani prvi put poceo javljati u 19. stoljecu i tradicionalno se pripisuje Napoleonu; postepeno su ga preuzele i u svoja zakonodavstva preuzele kontinentalne zemlje i njihove kolonije.
Voznja lijevom ili desnom stranom je vazan faktor za automobilsku industriju, s obzirom da se automobili, kamioni i druga vozila raspored sjedala i polozaj volana moraju prilagoditi voznji lijevom ili desnom stranom.
U SAD se uvodenje voznje desnom stranom pripisuje Henryju Fordu, koji je svoja vozila proizvodio s volanom na desnoj strani, navodno "motiviran time da se dame mogu sigurnije skloniti sa ceste".