S lansiranjem novog Aurisa hibrida u 2010. godini, Toyota je postala prvi i jedini proizvodac automobila u segmentu s izborom tri razlicita pogona. Danas, posebice u vidu ogranicene i skupe konkurencije s istom ili slicnom ponudom pogonskih opcija, modelska gama Aurisa ostaje jedini logican izbor.
Auris hibrid predstavlja izuzetnu vrijednost za novac. S emisijama CO2 od samo 79 g/km i kombiniranom potrosnjom goriva od 3,5 l/100 km, hibridni Auris svojim kupcima nudi porezne eko olaksice i znatno manje troskove odrzavanja.
Toyotina „full hybrid“ tehnologija sve je cesci izbor kupaca unutar C-segmenta diljem svijeta, cime je Auris Hibrid iznenadujuce tih i ugladen, nudeci opusteno iskustvo voznje cak i u stresnim urbanim sredinama.
Hibridni model trenutno odnosi vise od 50% prodaje Aurisa na trzistu zapadne Europe, s ocekivanim porastom te brojke kroz sljedecih nekoliko godina. Otkako je hibridna tehnologija dostupna u Aurisu, prodano je vise od 200.000 primjeraka, cineci time danas Auris najprodavanijim hibridom u Europi.
Odrazavajuci promjene u zahtjevnom i vrlo konkurentnom C-segmentu te ocekivanja Toyotinih kupaca i prijasnjih iskustava, novi Auris donosi pet znacajnih poboljsanja kroz pet kljucnih aspekata: dizajn, unutarnja kvaliteta, hibridni model, sigurnost i konvencionalne pogonske opcije poboljsavajuci time pokrivenost u segmentu za 40%.
//Klikni na sliku za uvecanje >>
Potpuno novi 1,2-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem goriva pridruzuje se ponudi dosadasnjih benzinskih motora. S druge strane, 2,0-litreni turbo dizel je zamijenjen novim 1,6-litrenim D-4D motorom, dok je provjereni 1,4-litreni D-4D turbo dizel unaprijeden, nudeci najbolju emisiju CO2 u klasi u kategoriji do 90 KS. Svaki motor u ponudi sada zadovoljava EURO 6 normu.
Novi dizajn vanjstine donosi redizajnirani prednji i straznji kraj, pruzajuci Aurisu otmjeni i sofisticiraniji izgled. Kod unutrasnjosti, izgled je znacajno unaprijeden kroz redizajniranu armaturu, premium kvalitetu svih povrsina i elemenata te novi 4,2-incni TFT multiinformacijski ekran (dostupan od srednje razine opreme, a u hibridnom modelu serijska opcija).
Nova modelska gama Aurisa nadalje profitira od doradenog ovjesa i upravljackog sustava kako bi se poboljsala kvaliteta voznje i udobnost, upravljivost te angazman vozaca. Takoder, dodatno se obratila paznja na smanjenje razine buke, vibracija i sumova u kabini.
U konacnici, razina opremljenosti je prilagodena kako bi se u standardne modele prenio dasak hibridnog ugodaja.